Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZagnańsk
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zagnańsk
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111161
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111161 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Zagnańsk: Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 544528-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagnańsku ul. Spacerowa 8a , 26-050 Zagnańsk Tel(41) 311-31-35 ,(41) 300-14-44 Fax: (41) 311-31-35 e -mail: sekretariat@gopszagnansk.pl gopszagnansk.bip.gov.pl
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk, krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa  8, 26-050   Zagnańsk, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 001 322, faks 413 001 373, e-mail sekretariat@zagnansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zagnansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GOPS.K.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. dobudowy klatki schodowej wraz z podnośnikiem, 2. adaptację poddasza budynku 3. roboty fundamentowe, 4. ściany nośne i działowe, 5. więźba dachowa, 6. pokrycie dachu, 7. elewacja, 8. posadzki 9. prace stolarskie, ślusarskie, 10. roboty elektryczne i teletechniczne, inst. odgromowej, inst. oddymiania klatki schodowej, 11. roboty wod.- kan. i p.poż., c.o., gazowe, wentylacji, 12. roboty wykończeniowe, 13. roboty brukarskie 14. wyposażenie obiektu oraz pozostały zakres objęty dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót. Zakres formalno-prawny. I 1) Dopełnienie formalności w związku z potrzebą zmiany mocy z 5 KW na 14 KW oraz realizacji przyłącza prądu. 2) Opracowanie dokumentacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażenie obiektu w oznakowanie i gaśnice w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3) Dopełnienie formalności w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym min: 1. Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Przygotowanie kpl dokumentacji powykonawczej. 3. Opracowanie protokołów oraz zawiadomienie służb. 4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie II. Wyposażenie poszczególnych pomieszczeń oraz parametry potrzebnych sprzętów niezbędnych do właściwego funkcjonowania placówki: 1) Pomieszczenie ogólnodostępne: • Krzesła ISO (30 szt.), • Stoły 8-osobowe 180x100 cm. (4 szt.), • Telewizor LED 55 cali (1 szt), • Radio analogowe z pamięcią stacji oraz RDS (2 szt.), • Odkurzacz bezworkowy z filtrami wodnym i HEPA (szt. 1.), • Fotel tapicerowany z wysokim oparciem (1 szt.), • Kanapa narożna modułowa ok. 180x60 (1szt.), • Szafki • Regały otwarte • Laptop: 1 TB, Windows 10, 4 GB RAM, przekątna 15 – 16 cali (2szt. x 2000 ). 2) Kuchnia: • Meble kuchenne • Zlewozmywak: 1-komorowy, aluminiowy( 1 szt.), stół i krzesła kuchenne ( 6 szt.), drewniany • Kuchenka gazowa wolnostojąca z piekarnikiem, 4-palnikowa • Lodówka wolnostojąca z funkcją no Frost, pojemność chłodziarki/zamrażarki ok. 220/100 l. • Mikrofala wolnostojąca, ze sterowaniem elektronicznym, moc od 700 do 1000 W, z funkcją rozmrażania i podgrzewania oraz grilla, z wnętrzem ze stali nierdzewnej lub ceramicznym • Ekspres do kawy ciśnieniowy (ciśnienie 15 barów), kolbowy, stosowanie kawy ziarnistej i mielonej, moc od 1100 do 1400 W • Czajnik elektryczny szklany z podświetleniem LED • Blender z funkcjami: kruszenia lodu, mieszania, miksowania, rozdrabniania (siekania), ubijania piany • Robot kuchenny: moc 800 – 1000 W, osłonka przeciw pryskaniu, malakser, wyciskarka do cytrusów, sokowirówka, możliwość mycia w zmywarce, misa o pojemności min 4l. (1 szt.), • Zmywarka: wolnostojąca, o szerokości 60 cm., program eco (1 szt.), • Wyciskarka do soków: wyciskarka wolnoobrotowa, zatyczka zapobiegająca kapaniu resztek po zakończeniu pracy ( 1 szt.), • Zastawa stołowa: na 24 osoby, talerze głębokie, płaskie, talerze na ciasto, kubki i szklanki, sztućce (noże, widelce, łyżki, łyżeczki do herbaty i ciasta itp.) • Grill zewnętrzny: wolnostojący, duży grill gazowy, 6 palników, zintegrowane systemy wentylacyjne (1 szt.). 3) Sala rehabilitacyjna: • Materace rehabilitacyjne jednoczęściowe (5 szt), • Stoły rehabilitacyjne (3 szt.), • Rotory do ćwiczeń: do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych (3 szt.), • Fotel masujący: funkcja podgrzewania, masażu łydek, pilot LCD, regulacja oparcia, wibracje w siedzeniu (1 szt. x .) • Karimaty: materac – mata samopompująca wym. ok. 183x55x2,5 cm (15 szt), • Drabina gimnastyczna o wym. 220 x 90 z okuciem, drążek do podciągania, drabinka linowa (2 szt), • Sprzęt rehabilitacyjny: duże i małe piłki, hantle, taśma rehabilitacyjna, trener dłoni, trener równowagi itp. (po 15 szt.), • Rower magnetyczny: programy użytkownika, pomiar pulsu, regulacja siodełka w dwóch płaszczyznach, regulacja kąta kierownicy, stabilna konstrukcja umożliwiająca poziomowanie, rolki transportowe (2 szt.). 4) Szatnia: • Szafki i wieszaki 5) Łazienka: • Sprzęt łazienkowy: akcesoria np. mydelniczki wieszaki, ręczniki, lustro • Umywalki, • Prysznice. 6) Pokój zabiegowo-pielęgniarski: • Biurko (2 szt.), • Szafka zamykana (1 szt), • Szafka medyczna: dwu-skrzydłowa, 4 szklane półki, drzwi przeszklone, boki bez przeszklenia, stopki z regulacją wysokości (1 szt), • Ciśnieniomierz: naramienny, elektroniczny, z funkcją wykrywania arytmii, wskaźnik niskiego poziomu baterii, wyłącznik automatyczny, wskaźniki świetlne, sygnalizacja nieprawidłowo założonego mankietu (1 szt.), • Waga elektryczna: płaska, szklana, duży i czytelny wyświetlacz (1 szt.), • Taboret lekarski: mechaniczna regulacja wysokości za pomocą sprężyny gazowej, oparcie, ciche kółka (1 szt..), • Sprzęt medyczny: termometr elektroniczny na podczerwień, stetoskop, resuscytator, opatrunki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45311100-1, 45311200-2, 45310000-3, 45400000-1, 45421000-4, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45331100-7, 45333000-0, 45331110-0, 45331210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w dniu 24 lipca 2017 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 j.t. z późn. zm.) W dniu 05.07.2017r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 544528 - N – 2017 ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dotyczące realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz. nr ewid. 547/3.” z terminem otwarcia ofert wyznaczonym na dzień 20 lipca 2017 roku. Do końca terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta, której ceną przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zabudowanego piecyka elektrycznego- Miedziana Góra
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zabudowanego piecyka elektrycznego(góra grzeje a dół chyba nie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI