Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana – Żegocina.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana – Żegocina.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoNowy Wiśnicz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108835
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108835 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Nowy Wiśnicz: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana – Żegocina.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509026-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, krajowy numer identyfikacyjny 851665255, ul. ul. Limanowska  11, 32-720  Nowy Wiśnicz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6128206, faks 14 6108481, e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana – Żegocina.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana - Żegocina”. Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem wykonawcy będzie sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla obiektu i uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Zakres zamówienia: 1) Rozbudowa i przebudowa drogi od km 0+056 do km 8+304 o łącznej długości 5,90 km; 2) Budowa ciągu pieszego na odcinkach o łącznej długości 0,79 km; 3) Przebudowa kap chodnikowych mostów na odcinkach o łącznej długości 0,16 km; 4) Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych; 5) Montaż 2 drogowych znaków aktywnych z oświetleniem LED; 6) Wymiana lub montaż barier drogowych i barier mostowych odłącznej długości 128 m; 7) Przebudowa 7 przepustów; 8) Wykonanie zatoki autobusowej z peronem przystankowym; 9) Rozbiórka istniejących elementów i konstrukcji drogowych; 10) Budowa kanalizacji deszczowej na długości projektowanych ciągów pieszych z rozwiązaniem sposobu odprowadzenia wód; 11) Przebudowa i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z inwestycją. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie badań, w tym geotechnicznych (wykonawca zrealizuje badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu); 2) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem i sporządzeniem oceny oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli będą wzmagane); 3) Sporządzenie dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych; uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód wynikających z obowiązujących przepisów – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane; ponadto wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania zgód właścicieli działek gdy w efekcie przyjętych rozwiązań projektowych inwestycja będzie wykraczała poza działki Inwestora i będzie ingerować w działki prywatne; 4) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych według wymagań rozporządzenia Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129); 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów; 6) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych; 7) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentacji związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót do PINB). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Dodatkowe zapisy (zmiany, uzupełnienia) do PFU: 1) W projekcie tymczasowej organizacji ruchu należy uwzględnić zamknięcie odcinka drogi w trakcie układania nawierzchni bitumicznych oraz utrzymanie ruchu pieszo-osobowego przy budowie przepustu w km 6+300. 2) Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz.U.2013, poz. 1129) - § 19 pkt. 4, Zamawiający załączył posiadane informacje i dokumenty. Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej w razie konieczności zaktualizuje posiadane warunki lub uzyska nowe (zapis PFU pkt. 1.2.2.19). 3) Opłata za zajecie pasa drogowego naliczana jest zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2016r., poz.1440 z późn. zm.). 4) Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania na cele budowlane dla działki drogowej i dla działek nie będących pasem drogowym wg wykazu z załącznika nr 6.1 do SIWZ (PFU). Jednak, gdy zajdzie konieczność wejścia z inwestycją na teren innych działek prywatnych, to obowiązkiem Wykonawcy, zgodnie z pkt. 1.2.1 PFU, będzie uzyskanie oświadczenia o zgodzie właściciela działki na realizację zadania (operacji) według załączonego wzoru – załącznik nr 6.2 do SIWZ (PFU). 5) Należy przyjąć takie rozwiązanie projektowe, aby inwestycja była realizowana na działkach, do których pozyskano prawo dysponowania lub na działkach, do których zostaną pozyskane takie prawa – zgodnie z pkt. 4). 6) Zgodnie z zapisami PFU - pkt. 1.2.2.6 - Zamawiający nie narzuca konieczności sporządzenia własnych badań ugięć FWD. Jeżeli jednak wykonawca uzna za celowe sporządzenie własnych badań, zamawiający zaakceptuje takie rozwiązanie. 7) Z punktu 1.2.2.6 PFU (str. 50) Zamawiający wykreśla zapis "Nie dopuszcza się zmniejszenia grubości warstw bitumicznych" i wprowadza na jego miejsce zapis: "Wymaga się, aby projektowana konstrukcja spełniła parametry jak dla kategorii ruchu według opracowanej przez Wykonawcę na etapie sporządzania dokumentacji projektowej prognozy ruchu”. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby przy projektowanej konstrukcji wykorzystać istniejącą konstrukcję jezdni. Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy zakłada nową – pełną konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz lokalnie w miejscach świadczących o utracie nośności. 8) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem wzmocnienia nawierzchni. Przedstawione w pfu przekroje typowe oraz konstrukcje są przykładowe i służą do zobrazowania ogólnego zamierzenia inwestycyjnego i zgodnie z zapisami PFU pkt. 1.2.2.6 należy je traktować jako propozycję i na etapie tworzenia dokumentacji projektowej zweryfikować – opracować projekt wzmocnienia nawierzchni w oparciu o badania podłoża gruntowego oraz badania ugięć FWD. 9) Załączony do PFU przekrój typowy nr 8 obrazuje wykonanie drogi i chodnika. 10) Zamawiający posiada oświadczenia o zgodzie właściciela działki przyległej do pasa drogowego na realizację inwestycji, w tym przypadku na budowę zatoki autobusowej. 11) Przedstawione w PFU przekroje typowe są przykładowe i służą do zobrazowania ogólnego zamierzenia inwestycyjnego. Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji i uszczegółowienie rozwiązań. W przypadku szczególnym możliwe jest zawężenie chodnika po uzyskaniu zgody na odstępstwo. 12) Przekrój typowy nr 2 zaproponowano w km ok 3+855 - 3+950. 13) Przekrój typowy nr 10 jest załączony do PFU – Rys. nr 10. 14) Zastosowanie geosiatki z włókien szklanych na całej szerokości bezpośrednio pod warstwę ścieralną ma na celu zabezpieczenie warstwy ścieralnej przed spękaniami. 15) Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.12 - zjazd należy przebudować i nawiązać do przebudowywanej jezdni. Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.16 - przepusty należy przebudować. 16) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem wzmocnienia nawierzchni. 17) Przedstawione w PFU przekroje typowe oraz konstrukcje są przykładowe. Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej i uszczegółowienie rozwiązań. 18) Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.18 - Wykonawca w ramach sporządzanej dokumentacji uzyska zezwolenie na wycinkę kolidujących drzew. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie zorganizowanie prac, aby inwestycja została zakończona w przyjętym terminie. 19) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od założonej w koncepcji szerokości poboczy 0,75 m. Zgodnie z zapisami PFU - pkt. 1.2.1 - po stronie Wykonawcy będzie leżeć uzyskanie wszelkiego rodzaju zgód na odstępstwa od obowiązujących norm oraz wymagań w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań niż ustalano w normach. 20) Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uszczegółowienie zaproponowanej koncepcji. W dokumentacji projektowej odwodnienia oraz budowy kanalizacji deszczowej Wykonawca przedstawi rozwiązania szczegółowe. Zgodnie z zapisami PFU – pkt. 1.2.2.7 - w ramach inwestycji należy przebudować istniejące skrzyżowania z poprzecznymi drogami gminnymi w pasie drogowym drogi powiatowej. 21) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie( t.j.- Dz.U. 2016, poz. 124). 22) W przypadkach szczególnie uzasadnionych zamawiający dopuszcza uzyskanie odstępstwa od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 23) Załączony do PFU przekrój typowy nr 8 obrazuje wykonanie drogi i chodnika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71200000-0, 71320000-7, 71322000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111220-9, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45111291-4, 45112000-5, 45112100-6, 45112200-7, 45112210-0, 45112500-0, 45112700-2, 45112730-1, 45113000-2, 45221111-3, 45221119-9, 45231100-6, 45231110-9, 45231112-3, 45231113-0, 45231400-9, 45231600-1, 45232130-2, 45232200-4, 45232300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Powiatowy Zarząd Dróg w Bochnia z siedzibą w Nowym Wiśniczu, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2075K Lipnica Murowana - Żegocina” (Nr zamówienia: ZP.271.11.2017). Uzasadnienie: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3 239 857,56 złotych brutto i taką informację przekazał podczas otwarcia ofert. W toku badania złożonych ofert w postępowaniu ustalono, że wartość oferty z najniższą ceną, tj. kwota: 4 297 471,11 złotych brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją wymienionego wyżej przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2634030.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4297471,11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5649000,00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brukarzy - Zakliczyn
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje brukarzy do zatrudnienia lub ekipy. Budowa parkingów, chodników. Proszę dzwonić. Prace do rozpoczęcia praktycznie od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont hali wirówki sygn. TC/07/2017
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Nowy Wiśnicz: Przebudowa drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów na terenie Gminy Żegocina.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej nr 000123F - ulicy Podgórna w Nowym Kramsku, wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont hali wirówki sygn. TC/07/2017
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI