Ogłoszenie nr 109458 - 2017
z dnia 2017-07-18 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516360-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Poświętne, krajowy numer identyfikacyjny
54991500000, ul.
ul. Akacjowa
4,
26315
Poświętne, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 564 034, faks
447 564 034, e-mail
budownictwo@poswietne.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
nie dotyczy
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa fragmentu drogi gminnej nr 107251 E na odcinku Łęg - Mysiakowiec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UG.RO.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa fragmentu drogi gminnej nr 107251 na odcinku Łęg - Mysiakowiec”
Rozbudowa dotyczy fragmentu drogi gminnej nr 107301E przez miejscowość Mysiakowiec na odcinku Łęg - Mysiakowiec od km. 0+000,00 / granica gm. Poświętne / do km. 0+894,93 /.
Droga przebieg po terenach chronionych przyrodniczo pn. Natura 2000.
Na zakres przedmiotu zamówienia składają się m.in.:
1) roboty przygotowawcze;
2) wykonanie podbudowy:
a) warstwa odsączająca z piasku o grubości 20 cm,
b) warstwa wzmacniająco-wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, o grubości 20 cm,
3) wykonanie nawierzchni:
a) warstwa wiążąca z bet. asf. (0/16C mm) o grubości co najmniej 4 cm,
b) warstwa ścieralna z bet. asf. (0/11C mm) o grubości co najmniej 4 cm,
4) pobocza obustronne z tłucznia 0/31,5 mm o grubości 20 cm;
5) zjazdy gospodarcze wraz z wykonaniem przepustów;
6) rów odparowalny;
7) przesunięcie istniejącego kabla telefonicznego;
8) roboty wykończeniowe;
9) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (projektem budowlano-wykonawczym), przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlano-wykonawczy – stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ
2) Przedmiar robót (kosztorys uproszczony) - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiące dodatek nr 11 do SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.).
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane
przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych . Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233220-7,
44132000-4,
45111300-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT496481.70 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.,
,
ul. Opoczyńska 38; 26-434 Gielniów,
26-434,
Gielniów, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 610672.49 Oferta z najniższą ceną/kosztem 610672.49 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 610672.49 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.