Ogłoszenie nr 108659 - 2017
z dnia 2017-07-17 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528129-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
12652800000, ul.
ul. Oleska
127,
45231
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 591 800, faks
774 581 352, e-mail
przetargi@zdw.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO – DROGA WOJEWÓDZKA NR 418 UL. GŁUBCZYCKA W M. KĘDZIERZYN-KOŹLE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WP.3211.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Rozbudowa ciągu pieszo-rowerowego – droga wojewódzka nr 418 ul. Głubczycka w m. Kędzierzyn-Koźle - zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów - budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych, 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 2. Zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest budowa lewostronnej ścieżki pieszo-rowerowej przy ul. Głubczyckiej w ciągu dr. woj. nr 418 w m. Kędzierzyn-Koźle od zjazdu na drogę transportu rolnego w rejonie istniejącego ronda na skrzyżowaniu z DK 40 km 0+000 do końca działki na wysokości nr 1 km 0+804,35 wraz z budową elementów odwodnienia drogi oraz odtworzeniem jezdni na szerokość 1,5m. Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem: - wycinkę drzew z usunięciem zakrzaczenia, - budowę ścieżki pieszo-rowerowej szer. 3,0m o nawierzchni bitumicznej, - przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - przebudowę chodników przy przejściach dla pieszych po drugiej stronie jezdni, - budowę ścieku przykrawężnikowego, - wymianę w-wy ścieralnej jezdni na szerokości 1,5m od krawędzi jezdni, - budowę przykanalików, - budowę wpustów ulicznych, - budowę studni rewizyjnych, - regulację wysokościową istn. studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych, studni telekom., - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych, - ułożenie w-wy humusu na terenach zielonych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233280-5,
45231300-8,
45310000-3
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT742627.70 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o.,
larix.biuro@matrixpc.pl,
ul. Klonowa 11,
42-700,
Lubliniec, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 795460.43 Oferta z najniższą ceną/kosztem 795460.43 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1231073.97 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.