Rozbiórka budynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka budynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Uczelnia publiczna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-05-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/88479
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 88479 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Lublin: Rozbiórka budynku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50721-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 28871600000, ul. Al. Racławickie  1, 20059   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 485 200, faks 814 485 201, e-mail u.czuja@umlub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
UM-ZP-262-11/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na rozebraniu budynku Zakładów Ortopedycznych przy ul. Chodźki 6 (działka nr ew. 21/8) wraz z kondygnacją podziemną oraz obiektami małej architektury, odcięcie mediów doprowadzonych do budynku, a także zasypanie powstałego wykopu wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem do poziomu istniejącego terenu oraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia: 1) Projekt Budowlany 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3) Przedmiar robót Każdy z tych dokumentów jest tak samo ważny. Jeśli jakikolwiek element pojawi się w jednym z tych dokumentów jest on wiążący dla Wykonawcy (należy go wycenić – chyba, że Zamawiający zrezygnuje z wykonania danego elementu) 3. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu: Dane ogólne: Budynek czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony Wymiary budynku ..................................................................................... 37,84 m x 36,80m Wysokość budynku ..................................................................................................... 14,50m Powierzchnia zabudowy .................................................................................. ok. 1102,00 m2 Kubatura ......................................................................................................... ok. 15242,00m3 Część niska Fundamenty – ławy żelbetowe 100x40cm, płyty pod wentylatory wys. 100cm. Ściany fundamentowe i ściany piwnic – murowane z cegły ceramicznej pełnej gr. 48cm. Konstrukcja nośna:  kondygnacja -2 - ściany murowane z cegły ceramicznej pełnej, strop nad kondygnacja  2 żelbetowy: żebra w rozstawie 3,00m o wym. ok. 30x30cm, płyta gr. 8cm  kondygnacja -1 – ściany wewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 24cm, słupy żelbetowe o wymiarach ok. 50x50cm, strop żelbetowy oparty na ścianach i podciągach o polach 6,00 x 6,00m, żebra żelbetowe co 2,00, płyta gr. 8cm., ściany zewnętrzne częściowo murowane z cegły, częściowo z płyt stalowych z rdzeniem styropianowym na stelażu metalowym.  kondygnacja 0 – ściany wewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 24cm, słupy stalowe dwuteowe I300PE  konstrukcja nośna – rygle stalowe dwuteowe I300PE w rozstawie 6,00 m połączone ze słupami, płatwie stalowe C200 co 1,50m, pokrycie papa. Część wysoka: Fundamenty – ławy żelbetowe Ściany fundamentowe i ściany piwnic – murowane z cegły ceramicznej pełnej gr. 38 cm. Konstrukcja nośna:  kondygnacja -1 – ściany zewnętrzne nośne z cegły ceramicznej pełnej gr. 38cm, słupy stalowe dwuteowe I300PE. Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe stalowe dwuteowe I300PE w rozstawie co 1,20m, wypełnienie dołem - płyty żelbetowe gr. 8cm, nadbeton gr. 7cm.  kondygnacje 0, 1 i 2 – ściany zewnętrzne z płyt stalowych z rdzeniem styropianowym na stelażu metalowym, słupy stalowe dwuteowe I300PE Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe kratowe wys. 300mm – pas dolny i górny C100, słupki C80 co 60cm, krzyżulce C80 w rozstawie co 1,20m, nadbeton gr. 7cm. Stropodach: Podciągi stalowe 2xC300 w rozstawie co 6,00m, belki stropowe kratowe wys. 300mm –pas dolny i górny C100, słupki C80 co 60cm, krzyżulce C80 w rozstawie co 1,20m, pokrycie papa Podłogi – płytki PCV, płytki gresowe. Stolarka drzwiowa - drzwi płycinowe, drzwi zewnętrzne aluminiowe. Stolarka okienna – okna drewniane. Obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe- blacha ocynkowana. Tynki – tynki cementowo – wapienne. Instalacje – budynek wyposażony w instalacje: elektryczna, wodociągowa, gazowa kanalizacyjna, c.o. Przyłącza – budynek wyposażony w przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, ciepłownicze, gazowe, teletechniczne zgodnie z załączoną inwentaryzacją poszczególnych sieci. 4. Budynek jest wyłączony z eksploatacji. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy:  ogrodzenie terenu rozbiórki,  przed rozpoczęciem robót odłączyć od budynku wszelkie sieci,  znajdujące się w pobliżu budynku latarnie, budynki słupy, elementy infrastruktury zabezpieczyć przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,  przed przystąpieniem do robót należy zabezpieczyć drzewa znajdujące się na terenie rozbiórki, przewiduje się osłonięcie drzew deskowaniem o wys. 1,50 m opasanym drutem,  przestrzeganie przepisów BHP  wykonanie nasypów (ostatnia warstwa humus - 30cm)  utylizacja materiałów w zakresie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane przez siebie roboty, w tym na zastosowane materiały, liczonego od dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 8. W przypadku gdy w przedmiarach występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 8.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 8.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego. 9. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 9.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 9.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 9.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 9.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 9.5. Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt wykonania robót jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu w terminie do 5 dni licząc od dnia zawarcia umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. Załączniki: 1) Projekt budowlany 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) 3) Przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111100-9, 45111220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT863540.72
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL INVEST GROUP Sp. z o.o.,  biuro@polinvestgroup.pl,  ul. Radocha 4A,  41-200,  Sosnowiec,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 392370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392370.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 504300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI