Ogłoszenie nr 79003 - 2017
z dnia 2017-05-05 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50939-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
35157174200000, ul.
ul. Słowackiego
82,
32400
Myślenice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
122 721 733, faks
122 721 733, e-mail
zdp@zdp-myslenice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp-myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organzacyjna powiatu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych w ZDP Myślenice - 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego. Rodzaje robót wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: - roboty ziemne, - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków, - mechaniczne ścinanie i uzupełnienie poboczy ziemią i materiałem kamiennym, - bieżące utrzymanie przepustów, - wykonanie przepustów drogowych rurowych, - umocnienie rowów płytami prefabrykowanymi lub w inny sposób, - ułożenie ścieków betonowych, - regulacja urządzeń podziemnych, - bariery ochronne stalowe, - likwidacja przełomów, - oczyszczenie rowów z namułu, - inne interwencyjne prace w ramach potrzeb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz orientacyjny zakres robót do wykonania zawarty jest w SST oraz w przedmiarze robót, załączonych do niniejszej SIWZ. Roboty będą realizowane na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. Ilości robót objęte przedmiarem są ilościami orientacyjnymi, przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach kwoty podanej w ofercie. Wykonawca winien samodzielnie dotrzeć do miejsca wykonywania robót. Lokalizacja robót określona będzie numerem drogi i kilometrażem, zgodnymi z ewidencją dróg ZDP Myślenice. Wykonanie robót odbywać się będzie wyłącznie na podstawie zlecenia Zamawiającego. Zamawiający będzie zlecać wykonanie robót określając ich przedmiot i lokalizację. Zlecenie Zamawiającego przekazywane będzie telefonicznie, ewentualnie e-mailem lub faksem. Poszczególne roboty zlecone przez ZDP należy wykonać i zgłosić do odbioru przez Zamawiającego, w terminie do siedmiu dni od daty przyjęcia zlecenia – w przypadku standardowych robót, dla bardziej skomplikowanych i czasochłonnych robót Zamawiający będzie indywidualnie określał termin wykonania. W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych mogących zagrozić bezpieczeństwu zdrowia lub życia użytkowników drogi Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia niezbędnych prac w trybie natychmiastowym od otrzymania zgłoszenia, a przystąpienie do wykonania tych prac (rozpoczęcie prac w terenie, w miejscu wystąpienia zagrożenia) winno nastąpić w terminie określonym przez Wykonawcę w Ofercie, jednak nie później niż do 12 godzin od jego przyjęcia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT430000.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Raciechowicach,
skr_raciechowice@op.plskr@,
Raciechowice 255,
32-415,
Raciechowice, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 236776,16 Oferta z najniższą ceną/kosztem 236776,16 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256701,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.