Roboty drogowe na terenie gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty drogowe na terenie gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚwiebodzin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świebodzin
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109371
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109371 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Świebodzin: Roboty drogowe na terenie gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527958-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2, 66-200   Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 750 916, faks 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty drogowe na terenie gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BiZP.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty drogowe na terenie gminy Świebodzin z podziałem na 3 zadania: 1.1.Zadanie 1: Budowa drogi w m. Nowy Dworek od posesji nr 11 do 20 na części działki gminnej nr 255/21, polegająca m.in. na: a)wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni i dojść do furtek o pow. ok. 281,30 m2, b)wywozie ziemi z koryta - ok. 83,74 m3, c)profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. ok. 281,30 m2, d)ułożeniu podbudowy z gruzu betonowego o pow. ok. 281,30 m2, e)ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x22x100 cm oraz obrzeży betonowych o wym. 8x30x100 cm o dł. ok. 176 m, f)ułożeniu nawierzchni z szarej kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 260 m2, g)regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych lub gazowych w ilości ok. 6 szt., h)ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu o pow. ok. 35 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1, w zał. nr 8-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.2.Zadanie 2: Budowa drogi tymczasowej z płyt betonowych z przebudową zjazdu - ul. Spokojna w Świebodzinie na działce nr 290 - droga gminna oraz na działce nr 1/1 - zjazd z drogi powiatowej, polegająca m.in. na: 1/ Droga tymczasowa: a)wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni o pow. ok. 600 m2, b)wywozie ziemi z koryta - ok. 150 m3, c)wykonaniu warstwy odcinającej o pow. ok. 600 m2, d)ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ok. 600 m2, e)transporcie płyt betonowych wielootworowych typu JOMB z ul. Wodociągowej wraz z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - ok. 68 t, f)ułożeniu podsypki cementowo-piaskowej pod płyty drogowe, g)ułożeniu w dwóch rzędach nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach ok. 1,00 x 0,75 x 0,12 m z wypełnieniem otworów kruszywem łamanym o pow. ok. 300 m2, h)uzupełnienie przerwy między rzędami płyt tłuczniem drogowym oraz dwóch opasek o szer. 50 cm na zewnątrz płyt betonowych - ok. 400 m2, i)ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu o pow. ok. 200 m2, 2/ Zjazd publiczny: a)wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni o pow. ok. 68 m2, b)wywozie ziemi z koryta - ok. 27,2 m3, c)profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o pow. ok. 68 m2, d)ułożeniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o pow. ok. 68 m2, e)ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ok. 62 m2, f)ustawieniu krawężników betonowych najazdowych o wym. 15x22x100 cm o dł. ok. 15 m, g)ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30x100 cm o dł. ok. 26 m, h)ułożeniu nawierzchni z szarej kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 62 m2, i)ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu o pow. ok. 60 m2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2, w zał. nr 8-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. i/lub 1.3.Zadanie 3: Budowa dwóch progów zwalniających typu podrzutowego na ul. Lipowej w Świebodzinie na działce nr 340/107, polegająca m.in. na: a)montażu progów zwalniających do nawierzchni jezdni bitumicznej w ilości 2 szt., b)malowaniu ręcznym oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową o pow. ok. 6 m2, c)montażu słupków do znaków drogowych w ilości 4 szt., d)przymocowaniu tablic znaków drogowych o pow. do 0,3 m2 w ilości 8 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PLAN-PROJEKT” inż. Krzysztof Nawojski ze Świebodzina i dokumentach - zał. nr 8-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a)wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów (Zadanie 1, Zadanie 2), b)zakupu i dostawy materiałów, c)opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d)zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, e)opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej (Zadanie 2), f)uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej (Zadanie 2), g)wprowadzenia stałej organizacji ruchu (Zadanie 3), h)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 15 000,00 zł (Zadanie 1), 35 000,00 zł (Zadanie 2), i)przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji (Zadanie 1, Zadanie 2), j)uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3.Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 (Zadanie 2) tj. płyt betonowych wielootworowych typu JOMB, które Wykonawcy na własny koszt przetransportuje z ul. Wodociągowej na miejsce ich wbudowania z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7-1 (Zadanie 1) do SIWZ, załącznik nr 7-2 (Zadanie 2) do SIWZ, załącznik nr 7-3 (Zadanie 3) do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45111200-0, 45233150-5, 45233221-4, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT35340.02
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLASTER Andrzej Kwiatkowski,  ,  ul. Partyzancka 9B,  66-200,  Świebodzin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48210.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48210.47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74867.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT73870.90
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLASTER Andrzej Kwiatkowski,  ,  ul. Partyzancka 9B,  66-200,  Świebodzin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98416.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98416.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125624.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4356.15
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FLASTER Andrzej Kwiatkowski,  ,  ul. Partyzancka 9B,  66-200,  Świebodzin,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6950.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6950.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8467.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie - woj. lubuskie, wielkopolskie, zach-pom
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygady brukarzy. Praca przy remontach dróg, układanie kostki brukowej, kamienia granitowego. Termin rozpoczęcia pracy od zaraz na terenie woj. lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI