Roboty budowlane związane z częściową wymianą osłonowej ścianki elewacyjnej z cegły...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane związane z częściową wymianą osłonowej ścianki elewacyjnej z cegły klinkierowej o grubości ½ cegły istniejących ścian budynku magazynowego nr 15 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Skarb Państwa- 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109746
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109746 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Olsztyn: Roboty budowlane związane z częściową wymianą osłonowej ścianki elewacyjnej z cegły klinkierowej o grubości ½ cegły istniejących ścian budynku magazynowego nr 15 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536710-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 280603684, ul. Saperska  1, 10-073   Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 32 28 15, faks 261 32 34 50, e-mail 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa- 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z częściową wymianą osłonowej ścianki elewacyjnej z cegły klinkierowej o grubości ½ cegły istniejących ścian budynku magazynowego nr 15 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
181/26/RB/PN/17/ZC/Z
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na " Częściowej wymianie osłonowej ścianki elewacyjnej z cegły klinkierowej o grubości ½ cegły istniejących ścian budynku magazynowego nr 15 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie ” zgodnie z: dokumentacją projektową stanowiącym załącznik do wzoru umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do wzoru umowy, wnioskiem. Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min 3 osób wykonujących w szczególności roboty w zakresie robót glazurniczych. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 1 ppkt 1.2 oraz w przepisach związanych. Oryginały dokumentów stanowiących załączniki do wzoru umowy Zamawiający udostępni do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie. Dla zainteresowanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania oględzin miejsca realizacji robót budowlanych w terminie do 26.05.2017 r., po uprzednim uzgodnieniu terminu – e-mail: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl. Przyjęcie terenu budowy i rozpoczęcie robót budowlanych nie może nastąpić później niż 2 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie z wyprzedzeniem co najmniej 2-dni roboczych uzgadniać wszelkie zmiany osobowe pracowników. Komendant 22 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie zastrzega sobie prawo nie wyrażania zgody na proponowane zmiany dotyczące składu zespołu osobowego Wykonawcy. Przed rozpoczęciem realizacji zadania na terenie kompleksu wojskowego, pełnomocnik d/s OIN Zamawiającego przeprowadzi z pracownikami Wykonawcy 15 minutowe szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych (art. 19 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. z 2010 nr 182 poz.1228). Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego winny spełniać wymagania określone w decyzji nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej(Dz. U. MON z 2012 r., poz. 33), tj. posiadać pozytywną opinię służby kontrwywiadu wojskowego. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-7, 45443000-4, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT202090.44
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Instaklacyno-Budowlane "NORBUD" Norbert Szulc,  ,  ul. Przemysłowa 7,  14-300,  Morąg,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 316124.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316124.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI