Ogłoszenie nr 110590 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531531-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny
93193501700000, ul.
Długołęka, ul. Robotnicza
12,
55095
Mirków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 323 02 03, faks
71 323 02 04, e-mail
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dlugoleka.bip.net.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE UL. SZAFIROWEJ W MIEJSCOWOŚCI KAMIEŃ, GMINA DŁUGOŁĘKA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RI.271.17.2017.MM-B
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Szafirowej w miejscowości Kamień (dz. nr ew. 187), Gmina Długołęka wraz z wykonaniem jej odwodnienia, wg poniższego zakresu:
1) przebudowa ul. Szafirowej (dz. nr ew. 187) o nawierzchni z kostki betonowej;
2) wykonanie kanalizacji deszczowej dla odwodnienia w/w drogi;
3) wykonanie demontażu hydrantu nadziemnego wraz z montażem hydrantu podziemnego;
4) wykonanie docelowej organizacji ruchu.
UWAGA:
1)Zamawiający informuje, iż ulice: Bursztynowa (dz. nr 180/2), Diamentowa (dz. nr 228, 180/3), Jantarowa (dz. nr 239), Opalowa (dz. nr 97/11), Nefrytowa (dz. nr 200/24) oraz ul. Turkusowa (dz. nr 190), Topazowa (dz. nr 180/1, 180/2, 215, 183/3, 160/5) oraz Szmaragdowa (dz. nr 186) w miejscowości Kamień, których również dotyczy dokumentacja projektowa, są wyłączone z przedmiotu zamówienia.
2) W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową i kanalizacyjną. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecni podczas przekazania placu budowy pracownicy ZUK Sp. z o.o. dokładnie określą przebieg sieci wodociągowej w terenie.
1.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.
1.3.Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w:
1) rozdziale 1 niniejszej SIWZ,
2) dokumentacji projektowej zawierającej:
a)opis określający rodzaj, zakres i sposób wykonania robót budowlanych
b)projekt budowlany,
c)projekt wykonawczy,
d)informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e)plany, rysunki lub inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,
f)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót
- będących załącznikami do niniejszej siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1363606.62 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AN-GREG Grzegorz Stiller,
an-greg@o2.pl,
ul. Gimnazjalna 18,
55-220,
Jelcz-Laskowice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 756450 Oferta z najniższą ceną/kosztem 756450 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 756450 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.