Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112748
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112748 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Rzeszów: Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego, działanie 3.2 Modernizacja Energetyczna budynków, projekt pn. „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Rzeszowie – etap I”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538121-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek  1, 35064   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 754 636, faks 178 754 634, e-mail zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
CZ-A.271.57.162.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót termomodernizacyjnych Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego - ul. Sucharskiego 4. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających m.in. na: dociepleniu ścian zewnętrznych, izolacji ścian fundamentowych, dociepleniu ścian piwnic, dociepleniu stropodachu wentylowanego, zmianie pokrycia dachu, wymianie stolarki okiennej piwnicy, modernizacji tarasu, modernizacji schodów zewnętrznych, wymianie balustrad, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymianie grzejników i montażu zaworów termostatycznych, wymianie pionów i poziomów instalacji c.o., montaż automatyki do sterowania pompy cyrkulacyjnej w zakresie cwu, wymiana instalacji odgromowej, wymiana opraw oświetleniowych wraz ze źródłami światła, modernizacji instalacji elektrycznej, montaż instalacji fotowoltaicznej oraz inne roboty towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. 1) Budynek szkoły i Sali gimnastycznej: a. Docieplenie podłogi na gruncie, b. Docieplenie stropów zewnętrznych, c. Docieplenie stropu nad piwnicą, d. Docieplenie ścian zewnętrznych, e. Docieplenie ścian fundamentowych, f. Wymianę stolarki okiennej g. Wymianę stolarki drzwiowej, h. Modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej, i. Modernizację instalacji grzewczej, j. Wykonanie monitoringu zużycia ciepła, k. Modernizacja zainstalowanego w budynku oświetlenia, l. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 30 kW, 2) Budynek internatu i stołówki: a. Docieplenie stropodachu wentylowanego, b. Docieplenie podłogi na gruncie, c. Docieplenie ścian zewnętrznych, d. Docieplenie ścian fundamentowych, e. Docieplenie stropu piwnic, f. Wymianę stolarki drzwiowej, g. Modernizację instalacji ciepłej wody, h. Modernizację instalacji grzewczej, i. Wykonanie monitoringu zużycia ciepła, j. Modernizacja zainstalowanego w budynku oświetlenia, k. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 10 kW, 3) Budynek Garażowy: a. Izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych, b. Izolacji i ocieplenia ścian zewnętrznych, c. Izolacji i ocieplenia pokrycia dachowego, d. Instalacji odgromowej i uziemiającej, e. Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, f. Robót budowlanych w zakresie przebudowy otworów okiennych i drzwiowych, g. Obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem, h. Zadaszeń nad wejściami, i. Modernizacji kominów w części dachowej, j. Modernizacji ścian attykowych, k. Opaski z kostki brukowej wraz z podbudową, l. Przebudowy odpływów kanalizacji deszczowej. Parametry budynku szkoły: Powierzchnia zabudowy: 1321,0 m2 Kubatura budynku: 14 000 m3 Parametry budynku zaplecza: Powierzchnia zabudowy: 710,0 m2 Kubatura budynku: 4 240 m3 Parametry budynku sali sportowej: Powierzchnia zabudowy: 780,0 m2 Kubatura budynku: 5 120 m3 Parametry budynku internatu: Powierzchnia zabudowy: 740,0 m2 Kubatura budynku: 11 000 m3 Parametry budynku stołówki: Powierzchnia zabudowy: 825,0 m2 Kubatura budynku: 4 600 m3 Parametry budynku garażowego: Powierzchnia zabudowy: 370,0 m2 Kubatura budynku: 1 100 m3
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 54300000-0, 45400000-1, 45443000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Pzp, ze względu na fakt, iż „oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na sfinansowanie ww. zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 8 223 806,54 zł. Najniższa cena spośród złożonych ofert wynosiła 10 730 000 zł.W związku z tym, kwota oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia i podjęto decyzję o niezwiększaniu środków zabezpieczonych na realizację zamówienia oraz unieważnieniu postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10730000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11951910
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - windy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI