Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: „Park Mostów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZgorzelec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Zgorzelec
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112123
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112123 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Zgorzelec: Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: „Park Mostów”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60811-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego  7, 59900   Zgorzelec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania pn.: „Park Mostów”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WZP.271.1.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową i rewitalizacją zabytkowego parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu. 2. Roboty budowlane realizowane będą w granicach działek ewidencyjnych o numerach 11/1, 11/2 Obr. VII, AM-2, nr 23 Obr. VII AM-2, nr 19/1 Obr. VII AM-2, nr 12/3 Obr. VII AM-2, nr 6, 7, 9 Obr VII AM-2, nr 12 Obr. VII AM-3, nr 8/3 Obr. VII AM-2, nr 4/8 Obr. VII AM-2, nr 16/2 Obr. VII AM-2, nr 87/2 Obr. VII AM-1, nr 8/2 Obr. VII AM-2, nr 12/4 Obr. VII AM-2, nr 13/7 Obr. VII AM-2. Działki objęte są Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru Śródmieście uchwalonym uchwałą Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07.10.2009 r. opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia 07.12.2009 r. nr 210 poz. 3888 oraz objęte ochroną konserwatorską i wpisane do rejestru zabytków decyzją A.1242/1-2 z dnia 29.05.2009 r. 3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę ciągów komunikacyjnych, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, z uwzględnieniem, iż odcinek od domu Samotnej Matki do wjazdu do Miejskiego Domu Kultury należy wykonać z nawierzchni asfaltowej bez masy barwiącej (zgodnie z obszarem zaznaczonym na PZT); 2) przebudowę placu zabaw przy ul. Konarskiego wraz z wymianą ogrodzenia; 3) budowę placu zabaw przy Domu Samotnej Matki; 4) budowę placu zabaw dla psów (zgodnie z załączonym opisem i schematem urządzeń); 5) przebudowę oświetlenia parkowego – oświetlenie typu LED ze źródłem 60W o wydajności min. 120lm/W, słupy aluminiowe na typowych fundamentach (kształt słupów i opraw należy dostosować do zamontowanych na terenie zmodernizowanej części parku przy forcie Bolka i Lolka); 6) budowę fontanny wraz z niezbędnym uzbrojeniem; 7) odtworzenie zniszczonej małej architektury o rysie historycznym zachowując jej charakter, tj. zagospodarowanie miejsca na skarpie placu odpoczynkowego, wąwozu od strony ulicy Konarskiego wraz z odtworzeniem granitowych murków o rysie historycznym; 8) odtworzenie istniejących schodów na terenie całego parku zachowując ich historyczny charakter; 9) zagospodarowanie istniejących stawów parkowych wraz z ich czyszczeniem, remontem jazów i mnichów, remontem granitowych murków na linii brzegowej stawów wraz z przyległymi terenami oraz uregulowaniem gospodarki wodnej; 10) zasypanie zbiornika ppoż. za amfiteatrem; 11) budowę systemu odwodnienia na terenie całego parku wraz z budową drenażu na terenach podmokłych; 12) zagospodarowanie elementów małej architektury, tj. kosze, ławki, stojaki na rowery; 13) budowę przepompowni na terenie Domu Samotnej Matki wraz z systemem odprowadzania ścieków; 14) wymianę istniejącego ogrodzenia wokół amfiteatru miejskiego wraz z bramami oraz remontem cokołów; 15) budowę (dostawę) ogólnodostępnej automatycznej toalety; 16) budowę drewnianego pomostu wraz z wiatą drewnianą; 17) zlecenie wykonania oraz montaż granitowej rzeźby z oświetleniem LED w miejscu wypoczynku na skarpie (zgodnie z załączonym rysunkiem); 18) przemurowanie kaskad granitowych przy odpływie wody do rzeki; 19) wyczyszczenie kamiennej ściany skalnej w miejscu rekreacji na skarpie; 20) likwidację istniejących boisk sportowych przy spółdzielni mieszkaniowej na ul. Konarskiego wraz z zagospodarowaniem terenów w alejki spacerowe oraz budowę boiska do gry w bule; 21) uporządkowanie drzewostanu na terenie całego parku wraz z wykonaniem nowych nasadzeń oraz pielęgnacją przez pierwszy rok gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową ATA M. Soczyński z siedzibą w Lubaniu, w skład której wchodzą: 1) projekt budowlany w zakresie zagospodarowania terenu, architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych; 2) projekt budowlano-wykonawczy w zakresie zieleni; 3) projekt wykonawczy- część budowlana; 4) projekt wykonawczy- instalacje sanitarne; 5) projekt wykonawczy – instalacje elektryczne; 6) operat wodno-prawny – zagospodarowanie wód deszczowych i drenażowych; 7) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót; 8) przedmiar robót; 9) decyzja pozwolenia na budowę nr 233/2015 z dnia 23.07.2015 r.; 10) decyzja wodno-prawna z dnia 21.07.2015 r.; 11) decyzja nr 847/2015 z dnia 14.07.2015 r. pozwolenie na usunięcie drzew i krzewów oraz decyzja nr 55/2017 z dnia 10.01.2017 r. – prolongata terminu; 12) decyzja nr 658/2015 z dnia 09.06.2015 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz decyzja nr 53/2017 z dnia 10.01.2017 r. – prolongata terminu; 13) decyzja nr 984/2015 z dnia 05.08.2015 r. zezwolenie na podejmowanie innych działań przy zabytku oraz decyzja nr 54/2017 z dnia 10.01.2017 r. – prolongata terminu; 14) pozostałe dokumenty i uzgodnienia - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcom wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 6. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. 7. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje urządzenia, instalacje, materiały oraz inne elementy jako równoważne, zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Treść tych dokumentów powinna być na tyle szczegółowa i jednoznaczna, aby zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne rozwiązania muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 8. Materiały zastosowane przez wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 9. Zamawiający wymaga 12-miesięcznej gwarancji na dokonane nasadzenia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 11. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Zapisy, o których mowa w pkt. od 11 do 12 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: a) roboty w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej; b) roboty w zakresie branży drogowej; c) roboty w zakresie branży sanitarnej; d) roboty w zakresie branży elektrycznej; e) roboty w zakresie uporządkowania zieleni poprzez wykonanie nowych nasadzeń oraz redukcję roślinności i drzew; f) roboty ziemne, w tym badania archeologiczne. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności, 3) W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45111000-8, 45233200-1, 45112723-9, 45316100-6, 45330000-9, 77000000-0, 71351914-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT6434423.46
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pre-Fabrykat Sp. z o.o.,  prefabrykat@prefabrykat.pl,  Miłków, ul. Brzezie Karkonoskie 2,  58-540,  Karpacz,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7689000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7487065,10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7736000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa i przebudowa układu kanalizacji sanitarnej w Gminie Słupsk
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Zgorzelec: Remont nawierzchni jezdni ul. Okulickiego w Zgorzelcu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Zgorzelec: Modernizacja drogi ul. Strumykowej
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa i przebudowa układu kanalizacji sanitarnej w Gminie Słupsk
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI