Ogłoszenie nr 112511 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałanie 1 OSI – 4.3.1 Dziedzictwo kulturowe OSI.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533803-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa, krajowy numer identyfikacyjny
39064734000000, ul.
ul. Lipowa
4,
67222
Jerzmanowa, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 836 55 31, faks
76 831 21 19, e-mail
sekretariat@jerzmanowa.com.pl; d.zabraniak@jerzmanowa.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jerzmanowa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja pałacu w Jerzmanowej etap I – remont pokrycia dachowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZPFZ-I.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu pałacu w Jerzmanowej. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków. Budynek pałacu wybudowany jest na planie prostokąta ze skrzydłami bocznymi oraz z wysuniętym korpusem środkowym. Dachy strome, mansardowe, kryte dachówką ceramiczną karpiówką w łuskę. Więźba drewniana, płatwiowo-kleszczowa w łuskę. Powierzchnia zabudowy budynku - 730 m2 Kubatura – 12 000 m3 Powierzchnia dachu – 1580 m2, w tym 1070 m2 (strych) + 510 m2 (mansarda) 2. Zakres prac do wykonania: - rozbiórka pokrycia dachowego, - wzmocnienie, uzupełnienie oraz naprawa uszkodzonych elementów więźby dachowej, - wyprostowanie połaci dachowej, - likwidacja ugięcia krokwi, - impregnacja więźby dachowej, - montaż membrany dachowej, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż systemów rynnowych z blachy cynkowo-tytanowej, - montaż okna dachowego „wole oko”, - naprawa belki mansardowej, - remont lukarn mansardy, - wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki w łuskę układanej na sucho, - wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Wymienione wyżej dokumentacje opracowane zostały przez KRASCH, Usługi Budowlane i Konserwatorskie, Wycena Nieruchomości, ul. Młyńska 12, 67-200 Głogów i stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45422000-1,
45260000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT656944.96 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BOGART Wioletta Podlasek - Łabińska,
,
ul. Kaczawska 5,
59-220,
Legnica, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 769255.90 Oferta z najniższą ceną/kosztem 769255.90 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 799552.39 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.