Remonty dróg na terenie Gminy Mogilno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty dróg na terenie Gminy Mogilno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mogilno
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112834
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112834 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Mogilno: Remonty dróg na terenie Gminy Mogilno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521082-N-2017 z dnia 2017-05-30 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93715 - 2017 z dnia 2017-06-07 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, krajowy numer identyfikacyjny 9235084300000, ul. Narutowicza  1, 88-300   Mogilno, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 185 520, faks 523 152 693, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.mogilno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg na terenie Gminy Mogilno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WFE.271.7.2017.WGS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia są: remonty dróg na terenie Gminy Mogilno Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: - część I: remonty dróg gminnych metodą powierzchniowego utrwalenia – 11 odcinków - cześć II: remont ul. Gen. Taczaka w Mogilnie - część III: remonty dróg gminnych gruzem betonowym – 6 odcinków 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - część I: remonty dróg gminnych metodą powierzchniowego utrwalenia – 11 odcinków, szczegółowo wskazanych w zał. nr 7 do SIWZ. Remonty odcinków dróg na terenie Gminy Mogilno mają na celu polepszenie ich parametrów użytkowych. W obecnym stanie drogi posiadają zdegradowaną nawierzchnię (bardzo liczne ubytki), nierówności w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zawyżone pobocza lub niewystarczającą konstrukcję. Przewidywane prace mają charakter remontowy, nie przewiduje się zmian przebiegu istniejących tras. Przyjęto następujące technologie wykonania remontów na poszczególnych odcinkach: - Odcinki I, II i III Odcinki I, II i III posiadają obecnie nawierzchnię podwójnie powierzchniowo utrwaloną grysami i emulsją. Nawierzchnie te charakteryzują się duża ilością ubytków oraz nierównościami zwłaszcza w przekroju poprzecznym. Ponadto zawyżone pobocza powodują powstawanie licznych zastoisk wodnych i dalszą degradację nawierzchni. Zakres remontu obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: - oczyszczenie nawierzchni, - wykonanie remontu na całej długości odcinka grysami i emulsją asfaltową, - wykonanie’ „wcinek” pod nawierzchnię bitumiczną. 2) wykonanie nawierzchni: - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, - wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną 0/11 mm, AC 11W, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia grysami 2/5 mm i emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. 3) wykonanie poboczy: - ścięcie zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku na odległość do 10 km wraz z utylizacją; - wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza - wykonanie poboczy szerokości 0,75m z KŁSM gr. 10 cm o właściwościach – LA <=30, WA24- 2, F1-4. - Odcinki IV, V ,VI ,VII ,VIII i IX Odcinki te posiadają nawierzchnie tłuczniowo - gruntową lub gruntową. Ilość kruszywa znajdująca się na tych drogach jest niewystarczająca aby traktować ją jako element podbudowy. Zakres remontu obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: - wykonanie koryta głębokości około 15 cm wraz z przerzutem urobku na pobocza oraz wywozem nadmiaru gruntu, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta. 2) wykonanie nawierzchni: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm grubości 15 cm o właściwościach- LA <=30, WA24- 2, F1-4, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 6 cm o właściwościach- LA <=30, WA24- 2, F1-4. Warstwę górną podbudowy dla zapewnienia odpowiedniej równości i właściwych spadków poprzecznych układać należy za pomocą rozściełacza, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5/8mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. 3) wykonanie poboczy: - wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m z gruntu pozyskanego z korytowania, - plantowanie i zagęszczenie poboczy. - Odcinek X Odcinek o nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej o dobrych cechach geometrycznych. Remont przewiduje regenerację istniejącej nawierzchni poprzez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami 5/8 mm i emulsją wraz z pracami towarzyszącymi Zakres remontu obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: - ścięcie zawyżonych poboczy wraz z wywozem urobku. 2) wykonanie nawierzchni: - wykonanie remontu na całej długości odcinka grysami i emulsją asfaltową, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia grysami 5/8 mm i emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. 3) wykonanie poboczy: - plantowanie poboczy na szerokości 0,75 m. - Odcinek XI Odcinek drogi o dł. 181mb wraz z dodatkowym placem manewrowym o wymiarach 6m x 10 m. Na odcinku 171 m droga posiada nawierzchnie tłuczniową o grubości 10cm – 15 cm wymagającą wzmocnienia, pozostałe 10m oraz plac manewrowy wymagają wykonania nowej konstrukcji. Zakres remontu obejmuje: 1. (odcinek 0+000 – 0+171): 1) roboty przygotowawcze: - wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa. 2) wykonanie nawierzchni: - wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem ( LA <=30, WA24- 2, F1-4)gr. średnio 10 cm. Warstwę górna podbudowy dla zapewnienia odpowiedniej równości i właściwych spadków poprzecznych układać należy za pomocą rozściełacza, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5/8mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. 3) wykonanie poboczy: - wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,75 m wraz z zakupem i dowozem gruntu, - plantowanie i zagęszczenie poboczy. 4) wykonanie nowej konstrukcji na odcinku 0 + 171 – 0 + 181 oraz na placu manewrowym: - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm grubości 15 cm o właściwościach- LA <=30, WA24- 2, F1-4, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grubości 6 cm o właściwościach - LA <=30, WA24- 2, F1-4. Warstwa górna dla zapewnienia odpowiedniej równości i spadków poprzecznych układana za pomocą rozściełacza. - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami 8/11mm i 5/8mm oraz emulsją asfaltową modyfikowaną C69BP3 PU. Ponadto zakres robót wskazany został w zał. nr 7 i 8 do SIWZ. - część II: remont ul. Gen. Taczaka w Mogilnie Ulica generała Taczaka położona w zachodniej części Mogilna jest ulicą ślepą, stanowiącą dojazd do zwartej zabudowy jednorodzinnej. Początek ulicy zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulica Kilińskiego. Koniec stanowi plac manewrowy służący do zawracania. Obecnie ulica posiada zdegradowaną nawierzchnię bitumiczną o szerokości 6,10-6,70 m z nierównościami w profilu poprzecznym i podłużnym oraz obustronne chodniki i wjazdy do posesji (o szerokości 1,10 m strona prawa i 1,40 m str. lewa) o nawierzchni z płytek betonowych, betonu, trylinki, bloczków itp. Ze względu na nierówności w profilu poprzecznym i podłużnym oraz w związku z niedostateczną ilość wpustów ulicznych lub ich niewłaściwą lokalizacją, na jezdni tworzą się liczne zastoiska wodne. Remont ulicy ma na celu poprawę parametrów użytkowych i estetycznych. Przewiduje się: - wymianę krawężników na całej długości ulicy na krawężniki najazdowe i wykonanie chodników obustronnych o szerokości 1,10 - 1,40 m z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej i warstwie odcinającej z piasku, obramowanych od strony posesji obrzeżami 8x25cm, - poprawę odwodnienia poprzez zmianę lokalizacji istniejących wpustów oraz wykonanie nowych, - wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR2 poprzez ułożenie warstwy profilowej w ilości średnio 100kg/m2 i warstwy ścieralnej gr 3 cm. Zakres remontu obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe: - rozebranie istniejących chodników, nawierzchni zjazdów oraz krawężników wraz z ławami betonowymi z wywozem gruzu w miejsce wskazane przez Inwestora, - frezowanie nawierzchni bitumicznej celem poprawy profilu poprzecznego. Frezowanie na gł. od 0 - 8cm z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Inwestora. 2) krawężniki, chodniki, wjazdy: - ustawienie krawężników najazdowych na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - ustawienie obrzeży 8x25 cm na podsypce cementowo – piaskowej ( obramowanie chodnika od strony posesji), - wykonanie konstrukcji chodnika i wjazdów: wykonanie koryta, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, podbudowa z betonu C12/15 gr 15 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm (10 x 20 cm „cegiełka”) na podsypce cementowo - piaskowej. Nawierzchnia zjazdów kolor czerwony, chodnik antracyt. 3) wykonanie odwodnienia: - wykonanie 6 szt. wpustów ulicznych wraz z podłączeniem do istniejącego kolektora za pomocą rur PVC fi 200, - likwidacja 2 szt. wpustów ulicznych poprzez demontaż rusztów i zakrycie istniejących studni fi 800 pokrywą żelbetową, - odtworzenie nawierzchni po przekopach o konstrukcji : 15cm w-wa odsączająca, 25 cm kruszywo 0/31,5 mm. 4) wykonanie nawierzchni jezdni: - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni w ilości 0,8, kg/m2, - wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W dla KR 2, grubość warstwy zmienna ( średnio 100kg/m2) Profilowanie ma na celu uzyskanie daszkowego przekroju poprzecznego ulicy o spadku poprzecznym 2%, - oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni w ilości 0,6 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S dla KR . 5) roboty towarzyszące: - regulacja pionowa urządzeń podziemnych. Ponadto zakres robót wskazany został w zał. nr 8 do SIWZ. - część III: remonty dróg gminnych gruzem betonowym – 6 odcinków Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych – ulic wewnętrznych uzyskanym w procesie recyklingu gruzem betonowym o frakcji 0 – 63 mm poprzez jego równomierne rozsypanie z mechanicznym wyprofilowaniem – warstwy grubości 15 cm, a następnie zagęszczenie mechaniczne (walec) na szerokości 3 m z dokładnością do 5 cm wskazanego odcinka drogi gminnej. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z wykonaniem remontów nawierzchni gruntowych z sortowanego kruszywa betonowego /uzyskanego w procesie recyklingu gruzu betonowego/ w ramach utwardzania i napraw dróg gruntowych na terenie gminy Mogilno: 1) Kruszywo do wykonania przedmiotu zamówienia powinno być uzyskane z przekruszenia czystego gruzu z twardego betonu, bez domieszek gazobetonu i cegły. Podczas kruszenia gruz zostaje rozdrobniony a następnie posortowany na frakcje. Znajdujące się w betonie stalowe zbrojenie i inne elementy wcześniej tam umieszczone zostają uwolnione i oddzielone od powstałego kruszywa. Poszczególne frakcje powinny charakteryzować się ciągłym uziarnieniem, Składowanie otrzymanego w wyniku recyklingu gruzu betonowego posortowanego kruszywa betonowego powinno odbywać się w warunkach zabezpieczających go przed zanieczyszczeniem i nawodnieniem. 2) Sprzęt stosowany do wykonania robót. Wykonawca przystępujący do wykonania podbudowy z gruzu powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: - środków transportu gruzu, np. samochodów wywrotek, - równiarki lub spycharki - koparko - ładowarki, - walca stalowego wibracyjnego o masie powyżej 6 ton 3) Transport kruszywa Sortowane kruszywo betonowe można przewozić dowolnymi środkami transportu, w warunkach zabezpieczających go przed zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami i zawilgoceniem. Środki transportu muszą być wyposażone w plandeki, którymi przykrywa się kruszywo w skrzyniach ładunkowych by nie dochodziło do wypadnięcia pojedynczych ziaren poza burtę pojazdu. Podstawowe czynności przy wykonywaniu robót obejmują: - wykonanie warstwy gr. 15 cm, szer. 3.0 m z dokładnością do 5 cm z sortowanego gruzu betonowego o uziarnieniu 0-63 mm, - zagęszczenie walcem wibracyjnym stalowym Grubość rozłożonej warstwy luźnego kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu osiągnęła jednakową na całej powierzchni, założoną grubość 15 cm. 4) Badania kruszywa Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien wykonać badania kruszywa przeznaczonego do wykonania robót i przedstawić wyniki tych badań Zamawiającemu. Badania kruszywa pod względem uziarnienia, zawartości zanieczyszczeń obcych oraz zawartości ziaren nieforemnych należy wykonywać na bieżąco, jeżeli wbudowywana partia różni się wizualnie od partii przed rozpoczęciem robót. Próbki należy pobierać w sposób losowy z rozłożonej warstwy, przed jej zagęszczeniem. Wyniki badań powinny być na bieżąco przekazywane Zamawiającemu. 1.2.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 1.3Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów oraz zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 1.5.Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy (dla części I i II) oraz gwarancji minimalnej 12 miesięcznej do maksymalnej 24 miesięcznej na przedmiot umowy (dla części III), licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 1.6.Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń „równoważnych” tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remonty dróg gminnych metodą powierzchniowego utrwalenia – 11 odcinków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT544567.44
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.,  pid.olsza@vp.pl,  Olsza 3,  88-300,  Mogilno,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 669817.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 669817.95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 669817.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont ul. Gen. Taczaka w Mogilnie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Remonty dróg gminnych gruzem betonowym – 6 odcinków
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT63585.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„INOPLANT” Sp. z o.o. Sp.k.,  inoplant@wp.pl,  Sójkowo 9,  88-100,  Inowrocław,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78209.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78209.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121216.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę gazu w butlach- Szubin
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę gazu w butlach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remonty dróg powiatowych
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Mogilno: Wbudowanie kamienia twardego na drogi gminne.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku Wytwórni Filmów Oświatowych w Łodzi
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty dróg powiatowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI