"REMONT ZBIORNIKA WODNEGO W SUCHEDNIOWIE NA RZECE KAMIONCE"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"REMONT ZBIORNIKA WODNEGO W SUCHEDNIOWIE NA RZECE KAMIONCE"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSuchedniów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Suchedniów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113150
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113150 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Suchedniów: "REMONT ZBIORNIKA WODNEGO W SUCHEDNIOWIE NA RZECE KAMIONCE"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541174-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchedniów, krajowy numer identyfikacyjny 29100991700, ul. ul. Fabryczna  5, 26130   Suchedniów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543002, 2543485, faks 412 543 485, e-mail ziksuched@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.suchedniow.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"REMONT ZBIORNIKA WODNEGO W SUCHEDNIOWIE NA RZECE KAMIONCE"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GNI.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: „REMONT ZBIORNIKA WODNEGO W SUCHEDNIOWIE NA RZECE KAMIONCE" Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach dotacji celowej z budżetu państwa na zadania związane z remontem i odbudową obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w tym na przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Zbiornik wodny zlokalizowany jest w gminie Suchedniów, w powiecie skarżyskim, w województwie świętokrzyskim. Powierzchnia zbiornika wynosi 21,40 ha. Zakres remontu zbiornika wodnego mieści się w granicach działek nr ewid. geod. 6506/18, 6506/20, 6506/22, 6506/29, 6506/31, 6506/34, 6506/38, 6506/53, 6506/55, 2688/9, 6506/52, 6506/52, 6506/54, 6506/26, 6506/27, 6506/28. Składowanie urobku wydobytego z dna zbiornika możliwe jest na działkach o numerach ewid. geod.: 6506/17, 6506/19, 6506/21, 6506/23, 6506/39, 6506/41, 6506/58, 4662/11, 2658/14. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami niniejszej SIWZ. Do zadań Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej zadania, oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania, m.in.: • roboty przygotowawcze obejmujące wytyczenie robót w terenie, wykonanie szczegółowej inwentaryzacji zamknięcia głównego, odwodnienie czaszy zbiornika na czas trwania robót, • wykonanie dwóch rowów odwadniających o parametrach: szerokość w dnie 0,50 m, głębokość ca 1,0 m nachylenie skarp 1:1,15, • wykonanie dróg czasowych w obrębie czasy zbiornika, • odmulenie dna i skarp zbiornika - wybranie osadów z dna zbiornika (130 000 m3 w oparciu o 16 przekrojów poprzecznych czasy zbiornika), • uformowanie skarp zbiornika o odpowiednim nachyleniu, • przygotowanie terenu pod miejsce składowania namułów, • wywóz osadów na działki wskazane przez Zamawiającego do 1 km i do 2 km, po drogach niepublicznych, kolejność wywozu musi zostać ustalona z Zamawiającym, • remont metodą odtworzeniową zamknięć głównych jazu - 2 szt., • zagospodarowanie terenu po zakończeniu prac konserwacyjnych poprzez obsiew traw na terenach podwyższonych. 2.2. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności: • Zamawiający wymaga, aby montaż zamknięć głównych jazu dokonany był przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta, • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał gwarancję producenta na zamontowane urządzenia w dniu ich montażu, • przedmiot umowy realizowany musi być przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku. 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy także: • opracowanie planu BIOZ, • wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, • sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej pokazującej zakres wykonanych prac, z uwzględnieniem ilości wywiezionego namułu, • w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem, • bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, • usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w. w. zadanie, • sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, • umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, • w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, • zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, • uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących. • zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. • wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy, • jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, • zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, • na placu budowy Wykonawca winien wskazać wydzielone i odpowiednio przystosowane miejsce do składowania materiałów eksploatacyjnych i paliwa. 2.4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: • "Projekt remontu zbiornika wodnego na rzece Kamionce (km 7-754) w Suchedniowie, gm. Suchedniów, powiat skarżyski, woj. świętokrzyskie". • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacja projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania. 2.5. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Jednostki Projektującej ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 2.6. Jeżeli użyte w SIWZ, lub w załącznikach do niej parametry lub normy mogą wskazywać na konkretnych producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza to, że mają takie znaczenie, że parametry tych wskazanych produktów określają minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego co do jakości produktów, które mają służyć do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do niej. To na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 2.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 2.8. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.). 2.9. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wydobyciem i transportowaniem namułu Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.12. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.11. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4607652.95
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum Firm - Stawecki Holding Sp. z o.o. Sp. K. ul. Legnicka 28, 25 - 324 Kielce - Lider Konsorcjum, ESC Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Emilian Stawecki ul. Legnicka28, 25 - 324 Kielce - Partner Konsorcjum ,  m.dzikowska@staweckiholding.pl,  ul. Legnicka 28,  25-324,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2839036.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2134944.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4865808.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę 8 miejsc parkingowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Suchedniów: „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ – ULICA SŁONECZNA W SUCHEDNIOWIE”.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Umocnienie brzegu przed śluzą od strony rzeki Pasłęki w porcie Nowa Pasłęka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI