Remont ul. Słonecznej w Orzeszu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ul. Słonecznej w Orzeszu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOrzesze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Orzesze
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112968
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112968 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Orzesze: Remont ul. Słonecznej w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527101-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Słonecznej w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem umowy jest robota budowlana obejmująca wykonanie zadania: „Remont ul. Słonecznej w Orzeszu” - remont drogi na długości - 266 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Frezowanie naw. bitum. o gr. 7 cm - 1 148,70 m2 2. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask – 545,50 m (z odwozem i utylizacją) 3. Rozebranie ław beton. pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) – 32,73 m3 4. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x40 pod krawężniki i ławy kraw. – 545,50 m 5. Ława beton z oporem pod krawężniki - 32,73 m3 6. Krawężniki betonowe o wym. 15x22 cm na podsypce cem-piaskowej – 545,50 m 7. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 32,73 m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY TOWARZYSZĄCE 8. Demontaż studzienek ściek. bet. o śr 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2,00 kpl 9. Demontaż rurociągu bet. kielichowych o średnicy 200 mm - 6,00 m (demontaż przykanalika) 10. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,88m3 (wykop pod studzienki i przykanaliki wraz z odwozem i utylizacją urobku) 11. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 10 cm - 0,560 m3 (podsypka pod przykanalik i studzienkę ściekową) 12. Podłoża betonowe o gr. 10 cm – ława z chudego betonu pod studzienki - 0,200 m3 13. Studzienki ściekowe uliczne beton. o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – 2,00 szt 14. Kanały z rur PVC lub PP fi 200 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 – 6,00 m 15. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 25 cm - 4,343 m3 (obsypka rur i zasypanie wykopów pospółką ) 16. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 20 cm – 0,92 m3 (po wymianie studzienek i przykanalików) 17. Płyty żelbet. o śr. 950 mm ze skrzynkami włazowymi - 4,00 kpl (zabudowa pierścieni odciążających na studzienkach wraz z regulacją wysokościową i czyszczeniem studzienek) 18. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 23,00 szt 19. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 36,00 szt ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 20. Mechan. oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy lub naw. bitum. -1 283,75 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 21. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki -1283,75 m2 (warstwa wyrównawcza – gr. 5 cm z transportem mieszanki) 22. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. -1283,75 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 23. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki -1 283,75 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY DO POSESJI 24. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum. o gr. 4 cm – zjazdy z BA – 85,50 m2 (z wywozem mat. z rozbiórki) 25. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum. o gr. 12 cm – zjazdy z betonowe – 34,34 m2 (z wywozem rumoszu) 26. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych - 23,00 m2 z płyt beton. 50X50x7cm ( nawierzchnia z płyt beton. i ażurów) 27. Rozebranie naw. z kostki beton. 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm - 139,71 m2 (zjazdy z kostki beton.) 28. Rozebranie naw. z płyt drogowych beton. gr. 15 cm (rozebranie trylinki) – 1,40 m2 29. Rozebranie obrzeży o wym. 6x20cm na podsypce piaskowej - 30,00 m 30. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami podsięb. o poj. łyżki 0,25m3 - 67,693 m3 z transportem urobku sam. samowyład. (wykop pod zjazdy i dojścia) 31. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstr. naw. - 193,40 m2 w gruncie kat. III-IV 32. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - 193,40 m2 33. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 193,40 m2 34. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x30cm pod krawężniki - 46,50 m i ławy krawężnikowe 35. Ława beton. z oporem pod krawężniki - 2,79 m3 36. Krawężniki beton. o wym 15x22 (najazdowe) na podsypce cem -piask. - 46,50 m 37. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x30cm pod krawężniki -127,60 m i ławy krawężnikowe (rowki pod obrzeża) 38. Ława beton. z oporem pod krawężniki (ława pod obrzeża) - 3,83 m3 39. Obrzeża beton. o wym 30x8 na podsypce cem -piask. - 127,60 m 40. Wjazdy do bram z kostki betonowej 20x10cm o gr. 8cm na podsypce - 193,40 m2 cem-piaskowej gr. 5cm – zjazdy projektowane 41. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr średnio 5 cm – 7,30 m3 (korekta wysokościowa pow. zjazdów z kostki beton.) 42. Wjazdy do bram z kostki betonowej 20x10cm o gr. 8cm na podsypce - 136,11 m2 cem-piask. 5 cm (ułożenie kostki z rozbiórki) 43. Chodniki z płyt beton. o wym. 50x50x7cm na podsypce cem-piask. - 10,00 m2 spoiny wypełnione zaprawą cem. (materiał z rozbiórki) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 44. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 350,00 m2 Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV 1 45233223–8 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233223-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT167255.35
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROGRÓD Szymon Tetla,  ,  Męczenników Oświęcimskich 37a,  43-229,  Ćwiklice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 209200,31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209200,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242592,68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub zatrudnię pracowników do prac wykończeniowych - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, zabudowy g/k. Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Praca na terenie Katowic i okolic. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Orzesze: Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Klonowej i ul. Brzozowej w Legbądzie
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa boiska w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI