Remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109009
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109009 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Warszawa: Remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529458-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300154, ul. Franciszka Klimczaka  2, 02-797   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 50 00, faks 22 443 50 40, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
20/WIR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie, w celu dostosowania istniejących szatni dla dzieci do obowiązujących standardów. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia, w której skład wchodzi: dokumentacji techniczna (projektowa): 1) Projekt remontu i aranżacji szatni - tom I, 2) Projekt instalacji sanitarnych, cieplnych i wentylacji - tom II, 3) Projekt korekty instalacji elektrycznych i niskoprądowych - tom III. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 1) STWiOR - remontu i aranżacji szatni, 2) STWiOR - instalacji sanitarnych, cieplnych i wentylacji, 3) STWiOR - korekty instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Rozbiórkę posadzki z lastryko, - Demontaż wentylacji mechanicznej, osprzętu elektrycznego, boksów szatniowych, grzejników z osprzętem, ścianek murowanych wydzielających szatnie, - Wykonać wylewki pod przyklejane wykładziny, zgłębienia pod wycieraczki, - Uzupełnić ściany po rozbiórkach i demontażach, zamontować nowe pełne drzwi, - Wykonać wymianę urządzeń oświetleniowych, włącznikowych oraz korektę instalacji elektrycznych, - Wymienić wentylację, grzejniki, - Wykonać drobne korekty kanalizacji sanitarnej Termin rozpoczęcia realizacji robót ustala się na dzień (nie wcześniej niż 12.07.2017 r.) Termin zakończenia realizacji robót ustala się na: 1) Etap I – prace przy remoncie szatni polegające na robotach rozbiórkowych, wykonaniu i pomalowaniu tynków, wykonaniu posadzek, demontażu instalacji niskoprądowych, demontażu i wykonaniu instalacji wod-kan, kanalizacji sanitarnej, demontażu c.o. i wentylacji. Prace te należy wykonać w terminie do dnia 28.08.2017r. z uwagi na konieczność rozpoczęcia działalności szkoły po przerwie wakacyjnej w dniu 1 września 2017 r. 2) Etap II - całość prac budowlanych należy wykonać do dnia 28.09.2017r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 31.10.2017r. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową „Remont i aranżacja szatni w Zespole Szkół nr 2 im Wandy Rutkiewicz przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie”. Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną, logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Przedmiary maja charakter poglądowy. UWAGA! WSZELKIE PRACE BUDOWLANE MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE I ODGRODZONE PRZED DOSTĘPEM OSÓB POSTRONNYCH PRZEDEWSZYSTKIM DZIECI PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE SZKOŁY UWAGA – Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia rysunki stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy mający oddać kształty, wzornictwo i ogólny wygląd zamawianych towarów. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót przebudowy oraz dostarczenie go w dwa dni przed podpisaniem umowy. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia oraz zgodnie ze wzorem umowy i niniejszą SIWZ, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy robotach rozbiórkowych, tynkach, malowaniu, wylewaniu posadzek wykonywanych zgodnie z projektem część architektoniczna, wykonywane bezpośrednio na terenie szkoły. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT642956.17
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Multi Energy Service Sp. z o.o.,  ,  ul. Klaudyny 14/11,  01-684,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 608306.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 608306.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 608306.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt - Milanówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam płyty poliwęglanowej w kolorze antracyt o wymiarach 3,15 x 150, bądź 3 sztuki 105x150. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI