II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
20/WIR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont szatni w Zespole Szkół nr 2 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie, w celu dostosowania istniejących szatni dla dzieci do obowiązujących standardów. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia, w której skład wchodzi: dokumentacji techniczna (projektowa): 1) Projekt remontu i aranżacji szatni - tom I, 2) Projekt instalacji sanitarnych, cieplnych i wentylacji - tom II, 3) Projekt korekty instalacji elektrycznych i niskoprądowych - tom III. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 1) STWiOR - remontu i aranżacji szatni, 2) STWiOR - instalacji sanitarnych, cieplnych i wentylacji, 3) STWiOR - korekty instalacji elektrycznych i niskoprądowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Rozbiórkę posadzki z lastryko, - Demontaż wentylacji mechanicznej, osprzętu elektrycznego, boksów szatniowych, grzejników z osprzętem, ścianek murowanych wydzielających szatnie, - Wykonać wylewki pod przyklejane wykładziny, zgłębienia pod wycieraczki, - Uzupełnić ściany po rozbiórkach i demontażach, zamontować nowe pełne drzwi, - Wykonać wymianę urządzeń oświetleniowych, włącznikowych oraz korektę instalacji elektrycznych, - Wymienić wentylację, grzejniki, - Wykonać drobne korekty kanalizacji sanitarnej Termin rozpoczęcia realizacji robót ustala się na dzień (nie wcześniej niż 12.07.2017 r.) Termin zakończenia realizacji robót ustala się na: 1) Etap I – prace przy remoncie szatni polegające na robotach rozbiórkowych, wykonaniu i pomalowaniu tynków, wykonaniu posadzek, demontażu instalacji niskoprądowych, demontażu i wykonaniu instalacji wod-kan, kanalizacji sanitarnej, demontażu c.o. i wentylacji. Prace te należy wykonać w terminie do dnia 28.08.2017r. z uwagi na konieczność rozpoczęcia działalności szkoły po przerwie wakacyjnej w dniu 1 września 2017 r. 2) Etap II - całość prac budowlanych należy wykonać do dnia 28.09.2017r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 31.10.2017r. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową „Remont i aranżacja szatni w Zespole Szkół nr 2 im Wandy Rutkiewicz przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie”. Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną, logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Przedmiary maja charakter poglądowy. UWAGA! WSZELKIE PRACE BUDOWLANE MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE I ODGRODZONE PRZED DOSTĘPEM OSÓB POSTRONNYCH PRZEDEWSZYSTKIM DZIECI PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE SZKOŁY UWAGA – Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia rysunki stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy mający oddać kształty, wzornictwo i ogólny wygląd zamawianych towarów. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót przebudowy oraz dostarczenie go w dwa dni przed podpisaniem umowy. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi dokumentacja przedmiotu zamówienia oraz zgodnie ze wzorem umowy i niniejszą SIWZ, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności przy robotach rozbiórkowych, tynkach, malowaniu, wylewaniu posadzek wykonywanych zgodnie z projektem część architektoniczna, wykonywane bezpośrednio na terenie szkoły. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę, celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
45330000-9,
45400000-1,