Remont stropodachu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont stropodachu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: uczelnia publiczna
  • ZamawiającyWyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-03
  • Numer ogłoszenia2017/2017/103502
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 103502 - 2017 z dnia 2017-07-03 r.
Dęblin: Remont stropodachu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509831-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, krajowy numer identyfikacyjny 6005921600000, ul. ul. Dywizjonu 303  35, 08521   Dęblin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52, e-mail zp@wsosp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wsosp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont stropodachu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Zp/pn/47/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont stropodachu – wymiana pokrycia dachowego, ocieplenia, remont kominów, wymiana obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rur spustowych. 2. Forma realizacji: „pod klucz” : przetarg – projekt i realizacja. 3. Szczegółowy zakres robót określa: 3.1 program funkcjonalno-użytkowy – zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ - FORMULARZU OFERTY. 3.2 przedmiar robót – ma charakter pomocniczy przy wycenie, jako załącznik udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres robót: 4.1 Opracowanie dokumentacji technicznej w celu zgłoszenia przez Wykonawcę do właściwego organu wykonania robót budowlanych w n/w zakresie. 4.2 Uzyskanie niezbędnych uzgodnień zgodnych z obowiązującymi przepisami oraz uzgodnienie z użytkownikiem WSOSP. 4.3 Realizacja robót zgodnie z dokumentacją techniczną. 4.4 Przedmiotem zamówienia jest: remont stropodachu w zakresie wymiany: pokrycia dachowego z papy, ocieplenia, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej. Remont kominów. Remont części elementów elewacji. 4.5 Planowany zakres robót wg załączonego przedmiaru robót. 5. Lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat rycki, woj. lubelskie, teren lotniska Dęblin, działka ewidencyjna nr 4080/109. 6. Obiekt znajduje się na terenie zamkniętym – właściwym urzędem jest Urząd Wojewódzki w Lublinie. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osoby do realizacji robót w zakresie wykonania robót dachowych (tj. wymiana pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi). 9. Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 10. Symbol PKOB: 1130 – budynki zbiorowego zamieszkania. 11. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia terenu budowy w zakresie niezbędnym dla zabezpieczenia finansowego przed skutkami powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek następstw okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Potwierdzenie ubezpieczenia budowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia przekazania terenu budowy. 12. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 13. TERMIN WIZJI LOKALNEJ USTALA SIĘ NA 19 maja 2017 roku godz.10:00. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont stropodachu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT414162.77
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 396469.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 396469.56
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396469.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Dęblin: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 1. Wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach Oddziału Onkologicznego z Pododdziałem Dziennej Chemioterapii; 2. Adaptacja pomieszczeń po Oddziale Ginekologiczno-Położniczym z Pododdziałem Ginekologii Onkologicznej na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej; 3. Wykonanie robót pn. „Przebudowa pomieszczeń w budynku warsztatowo - biurowym na pomieszczenia biurowe wydatek niekwalifikowalny w projekcie ,,Koordynowana opieka kardiologiczna w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu’’ oraz Przebudowa pomieszczeń w budynku warsztatowo – biurowym na pomieszczenia biurowe, w ramach zadania pn. "Koordynowana Opieka Kardiologiczna w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu", ul. Monte Cassino 18, 37 - 700 Przemyśl, działka ewid. nr 264/2, obręb 203.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI