II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatu w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jaworznie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OW.VII.2710.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Remont sanitariatu dla chłopców na parterze o pow. 12 m2 obejmujący:
wyburzenie ścianki działowej wydzielającej kabinę w.c, wymianę okładzin ściennycli, posadzek,
stolarki drzwiowej, montaż systemowych kabin w.c, wymianę instlalcji elektrycznej wraz z
osprzętem, instalacji wod -kan z białym montażem, wymianę elektrycznego podgrzewacza wody,
instalacji co. w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jaworznie przy ul.
Inwalidów Wojennych 16 zgodnie z : 1.1. Przedmiarem robót na wykonanie remontu sanitariatów
na parterze, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 1.2.Specyfikacją techniczną wykonania i
odbioru robót budowlanych dotyczącą wykonania remontu sanitariatu dla chłopców na parterze,
stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) demontowanie stolarki drzwiowej, 2) demontowanie misek ustępowych, umywalek, baterii, 3)
skuwanie okładzin ściennych, 4) rozbieranie ścianek działowych, 5) skuwanie posadzek, 6)
zrywanie wylewek, 7) montowanie drzwi^ i nadproży, 8) wykonywanie wylewek, 9) wykonywanie
izolacji przeciwwilgociowej, 10) wykonywanie obudów z płytek gipsowo-kartonowych, 11)
licowanie ścian płytkami, 12) wykony wahie tynków, 13) wykonywanie malowania, 14) układanie
płytek na posadzkach, 15) montowanie s)|steniu,kabin w.c, 16) montowanie misek ustępowych,
umywalek, baterii, 17) wymienianie instalacji'wodnej, 18) wymienianie instalacji kanalizacyjnej,
i • •
19) wymienianie grzejników, 20) demontowanie i montowanie instalacji i osprzętu i wyposażenia
elektrycznego. - wraz z robotami towarzyszącymi. UWAGI: 1. W terminie do 7 dni od dnia
rozpoczęcia robót. Wykonawca przedłoży! Zamawiającemu oświadczenie, iż osoby, o których
mowa w § 4 ust. 5 umowy są przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie
umowy O pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte umową
czynności, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy wykonują osoby zatrudnione na podstawie
umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy
O pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
Wykonawcy lub podwykonawcy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony
jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania poświadczonych za zgodność zjoryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykoniijących w trakcie realizacji zamówienia
czynności, których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem
regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w
szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu
powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie
pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie
danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) żądania wyjaśnień
w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 5) zwrócenia się do Państwowej
Inspekcji Pracy, o przeprowadzenie u Wykonawcy lub podwykonawcy kontroli. 3. W trakcie
realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie, nie krótszym niż 3 dni. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody, o których
mowa w § 4 ust. 6 umowy, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4
czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę
oświadczeń lub dokumentów, w zakresie potyierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w
ust. 4, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie
obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o pracę. 5. Za
niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących roboty na podstawie umowy o
pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, zgodnie
z umową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7