Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBielsk Podlaski
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bielsk Podlaski
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109338
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109338 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Bielsk Podlaski: Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 541410-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 5065900700000, ul. ul. Mickiewicza  46, 17100   Bielsk Podlaski, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 857 302 015, e-mail gmina@bielskpodlaski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielskpodlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IGK.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski, zlokalizowanej przy ulicy Mickiewicza 46 w Bielsku Podlaskim. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i instalacji elektrycznych niskoprądowych w n/w zakresie: branża budowlana: roboty rozbiórkowe: wykonanie robót rozbiórkowych (rozebranie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikiem) oraz oczyszczenie podłoża z kleju, -zdemontowanie drewnianych elementów mocowanych do dźwigarów stalowych, -demontaż drewnianej boazerii na ścianach, -demontaż drewnianych i stalowych obudów grzejników, -rozbiórka drewnianego podium, -demontaż ścianki ekranowej wraz ze stelażem, -demontaż parapetów podokiennych lastricowych w dolnym rzędzie okien, -demontaż grzejników c.o., -obcięcie w górnych rzędach okien wystających poza lico ściany fragmentów parapetów okiennych lastricowych, -wykucie bruzd w ścianach w celu ukrycia rur c.o., -skucie popękanych, odpadających i krzywych tynków ze ścian, Ściany. -wykonanie ścianki parawanowej gr. 12 cm murowanej z betonu komórkowego, -obudowanie rur c.o. oraz filarków międzyokiennych z betonu komórkowego gr. 5 cm, -wykonanie tynków cementowo–wapiennych III kategorii na ścianach murowanych, -montaż parapetów z konglomeratu o gr. 3 cm (pod pierwszym rzędem okien oraz między oknami i nad kaloryferami we wnękach), -wykonanie ścianki ekranowej z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm na rusztach metalowych 100-101 z pokryciem jednostronnym bez izolacji, -montaż nawietrzaków do nawiewu świeżego powietrza do pomieszczeń po 2 szt. pod każdym z okien, -montaż nawiewników ciśnieniowych w oknach umieszczonych w pierwszym rzędzie (po 2 szt. na każde skrzydło okienne o wydajności 22 m3/h wyposażone w zamknięcie, okap i kratkę przeciw owadom), -wymiana stalowych kratek wentylacyjnych wraz z udrożnieniem i oczyszczeniem istniejących przewodów wentylacyjnych. -oklejenie szyb okien w górnych rzędach folią matową białą wraz z montażem elektrycznych rolet wewnętrznych uruchamianych za pomocą przycisku na ścianie i przy użyciu pilota, -montaż żaluzji wewnętrznych sterowanych ręcznie na oknach usytuowanych w pierwszym rzędzie, -wykonanie dwukrotnego szpachlowania z gruntowaniem powierzchni ścian wewnętrznych, -wykonanie dwukrotnego malowania ścian farbami lateksowymi o pierwszej klasie zmywalności, -wykonanie lamperii za ścianką parawanową (szatnia, pom. socjalne) o wysokości 2 m z wyprawy cienkowarstwowej mozaikowej grubości około 2 mm z gotowej mieszanki żywicznej, -wykonanie dwóch rzędów wieszaków metalowych na drewnianych płytach mocowanych do ścian w szatni, -oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji dźwigarów stalowych, -wykonanie dodatkowego usztywnienia stropu podwieszanego poprzez ułożenie kształtowników stalowych zimno giętych, -wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych o wymiarach 60 x 60 x 2 cm, -wykonanie konstrukcji z blachy łączącej ekran z sufitem podwieszanym (konstrukcja ma umożliwić bezkolizyjne wysuwanie się umieszczonego ponad stropem ekranu), -montaż 5 kratek wentylacyjnych 60 x 60 cm do wentylowania przestrzeni stropodachu, Posadzka. -wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce z zaprawy samopoziomującej gr. 10 mm, -wykonanie posadzki z płyt gresowych o wymiarach 60 x 60 cm szkliwionych, grubość 10 mm, antypoślizgowych - R10, odpornych na ścieranie szkliwa kl.5, -wykonanie cokolika na ścianach z tych samych płyt gresowych o wysokości 15 cm, Roboty zewnętrzne. -wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS-70-038 gr. 15 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie na ściany, -wykonanie docieplenia ścian fundamentów styropianem XPS gr. 10 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie na ściany, -wykonanie pilastrów oraz ścianki kolankowej styropianem EPS-70-038 gr. 5 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie docieplenia ościeży styropianem EPS-70-038 gr. 2 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie docieplenia ościeży styropianem XPS gr. 2 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie dwukrotnego malowania elewacyjnej wyprawy tynkarskiej farbą emulsyjną do malowania zewnętrznego, -demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich, -demontaż starych i montaż nowych rynien dachowych półokrągłych śr. 150 mm z blachy powlekanej i rur spustowych okrągłych o śr. 100 mm z blachy powlekanej, -oczyszczenie murka oporowego oraz daszka przy zjeździe do garaży z farby i wykwitów oraz położenie na nim wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej po uprzednim wykonaniu warstwy podkładowej, -wykonanie demontażu i ponownego montażu kratek wentylacyjnych na ścianie wraz z przedłużeniem kanałów wentylacyjnych o grubość docieplenia, -rozebranie ręczne nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm przy budynku, -ułożenie kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, -dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi garażowych, -dwukrotne malowanie krat okiennych farbą olejną bez miniowania, -demontaż i ponowny montaż kamery mocowanej na ścianie zewnętrznej, -demontaż rury spustowej deszczowej PVC 160 na ścianie budynku oraz demontaż czyszczaka PVC 160 rury spustowej, -montaż rury deszczowej PVC 160 i czyszczaka PVC 160 do rury deszczowej, Dach. -rozbiórka istniejącego pokrycia z papy, rozbiórka szlichty betonowej wraz z warstwą izolacji termicznej z płyt wiórowo-cementowych, -wykonanie uzupełnienia ubytków betonu w bruzdach między płytami żelbetowymi korytkowymi, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej dachu pod płyty styropianowe emulsją asfaltową bez rozpuszczalników organicznych, -ułożenie warstwy termoizolacyjnej gr. 15 cm ze styropianu EPS 100-036 na klej z masy dyspersyjnej asfaltowo-kauczukowej bez rozpuszczalników organicznych, -wykonanie szlichty betonowej o grubości 4,5 cm z betonu C16/20 zbrojonej siatką stalową z drutu śr. 3 mm o rozstawie 15 x 15 cm, -wykonanie impregnacji powierzchni betonowych lakierem SBS w celu zwiększenia przyczepności papy hydroizolacyjnej termozgrzewalnej, -wykonanie na dachu dwóch warstw papy asfaltowej termozgrzewalnej (aktywnej termicznie). Pierwsza warstwa z papy podkładowej z kanałami odpowietrzającymi, drugą warstwę stanowi papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia bez kanałów wentylacyjnych na osnowie ze stabilizowanej włókniny poliestrowej, -demontaż wywietrzaków stalowych okrągłych, -montaż nowych wywietrzaków cylindrycznych dachowych, -wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną daszku nad drzwiami garażowymi, -wykonanie renowacji dachu na (łączniku) poprzez położenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z wykonaniem obróbek dachowych z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia, -demontaż istniejącej instalacji odgromowej i ponowny jej montaż z wymianą wszystkich elementów na nowe, -oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą olejną wsporników stalowych z rur do mocowania lamp oświetleniowych na dachu. Branża sanitarna. -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż grzejników płytowych i orurowania, -wykonanie instalacji klimatyzacji, instalacji chłodniczej i instalacji odprowadzania skroplin, Branża elektryczna (instalacja elektryczna). -demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, -wykonanie wewnętrznych linii zasilających, -wykonanie rozdzielnicy elektrycznej, -wykonanie instalacji oświetleniowej, -wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, Branża elektryczna (instalacja niskoprądowa). -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, -zakup i montaż urządzeń okablowania strukturalnego, -wykonanie instalacji okablowania systemu AV, -zakup i montaż urządzeń systemu AV, -sprawdzenie poprawności działania systemu okablowania strukturalnego, -sprawdzenie poprawności działania systemu AV, -montaż punktu dystrybucji dźwięku, -zakup i montaż urządzeń systemu nagłośnienia, -wykonanie instalacji okablowania systemu nagłośnienia, -uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania systemu nagłośnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w branżowej dokumentacji projektowej, branżowych przedmiarach robót oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jakościowe zamówienia zostały opisane w branżowych dokumentacjach projektowych oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób fizycznych wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji c.o. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45443000-4, 45111300-1, 45442110-1, 45421146-9, 45431100-8, 45331000-6, 45331100-7, 45310000-3, 45312000-7, 45314300-4, 45320000-6, 45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Gmina Bielsk Podlaski w dniu 18 lipca 2017 r.unieważniła przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Do terminu złożenia ofert tj. do dnia 17 lipca 2017 r. do godziny 10:00 do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT556400.10
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub ekip do dociepleń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie Suwałk i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bielsk Podlaski: Dostawa autobusu przeznaczonego do komunikacji miejskiej
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Bielsk Podlaski: „Remont drogi powiatowej Nr 1697B – wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Olendzkiej w m. Rudka”
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja i rozbudowa budynków Urzędu Miejskiego w Puszczykowie.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa wieży obserwacyjnej w Krynicy Morskiej, ul. Rybacka, na terenie działki nr 21/2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI