Ogłoszenie nr 110269 - 2017
z dnia 2017-07-20 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego" dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII "Infrastruktura edukacyjna", Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego - RIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96654-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach, krajowy numer identyfikacyjny
27612833500000, ul.
ul. Obywatelska
30,
44280
Rydułtowy, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
0-32 4579090, faks
0-32 4579090, e-mail
sekretariat@zsp2rydułtowy.pl
Adres strony internetowej (URL): zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach w ramach projektu pn. Nowoczesne pracownie - skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZSP2.KA.081.12.15.2015
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach ramach projektu „Nowoczesne pracownie – skutecznym nauczaniem zawodowym w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Wodzisławskiego” 2. Zakres robót obejmuje remont pracowni w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30: sala nr 12 –Pracownia do rejestracji obrazu i ciemnia fotograficzna, sala nr 32 - Pracownia obsługi gości. Zakres robót do wykonania: 1) Roboty budowlane:
- odbicie tynków wewnętrznych ok. 43m2;
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych ok. 43 m2;
- zeskrobanie i zmycie starej farby ok. 209m2;
- wykonanie gładzi cementowej na ścianach ok. 214m2;
- malowanie ścian i sufitówok. 305m2;
- licowanie ścian płytkami na klej ok. 2,5 m2;
- wykonanie gładzi gipsowych ok. 62 m2;
-zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z podbudową ok. 62 m2;
-wykonanie posadzki z płytek wraz z podbudową - 62 m2;
- malowanie grzejników –15 m2.
2) Roboty elektryczne:
- zabudowa rozdzielnicy - 1 szt.;
- zabudowa kabla zasilającego rozdzielnicę ok. 24 m;
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ok. 25m;
- zabudowa gniazd instalacji wtyczkowej – 3 szt.;
- wykonanie zasilania wentylacji mechanicznej ok. 20 m.;
3) Instalacje wody zimnej i ciepłej:
- wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PEX ok. 9,00 m;
- zabudowa ogrzewaczy pod umywalkowych przepływowych o mocy 3,5 kW - 3szt.;
4) Kanalizacja sanitarna:
- wykonanie kanalizacji: z rur PP ok. 3m., z rur PCV ok. 3 m.;
- zabudowa zlewozmywaków 2-komorowychze stali nierdzewnej – 2 szt.;
- zabudowa baterii zlewozmywakowych – 2 szt.;
- montaż umywalki – 1 szt.;
- zabudowa baterii umywalkowej – 1 szt.;
5) Wentylacja:
- montaż układu wentylacyjnego - 1 komplet;
- zabudowanie czerpni ściennej z filtrem– 1 komplet;
- zabudowanie wentylatora kanałowego – 1 szt.;
- zabudowanie nagrzewnicy elektrycznej o mocy Q = 6,0 kW – 1 szt.;
- zabudowanie wentylatora kanałowego – 1 szt.;
- zabudowanie wyrzutni ściennej – 1 szt.;
- wykonanie instalacji z przewodów wentylacyjnych ok. 5 m2.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej.
3.Inne obowiązki wykonawcy:
a)zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie,
b)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy,
c)wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311100-1,
45315300-1,
45410000-4,
45111300-1,
45442100-8,
45332000-3,
45331210-1,
45321000-3,
45431000-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74348.69 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH BOMAR Marek Niewrzoł,
biuro@bomar-raciborz.pl,
Kobyla, ul. Spacerowa 27,
44-285,
Kornowac, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 84900.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 84900.00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84900.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.