Remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim w ramach projektu pn. Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoWodzisław Śląski
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110735
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110735 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Wodzisław Śląski: Remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim w ramach projektu pn. Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533192-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny 365117593, ul. Gałczyńskiego  1, 44-300  Wodzisław Śląski, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324553593, faks 324547133, e-mail m.pietrasz@pckziu.wodzislaw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim w ramach projektu pn. Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PCKZiU.26.2.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1 w ramach projektu pn. „Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych”. Zakres robót obejmuje remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1: a) sala W16 – Warsztaty szkolne – Stanowisko do obróbki cieplnej, obróbki plastycznej, ręcznej i mechanicznej; b) sala W17 i W4 – Pracownia projektowania, programowania i obsługi urządzeń i systemów mechatronicznych. Pracowania programowania obrabiarek sterowanych numerycznie; c) sala 8 – Pracownia mikrobiologiczna; d) sala W18 – Pracowania montażu urządzeń i systemów mechatronicznych. 2. Zakres robót do wykonania: - demontaż drzwi z ościeżnicą – 4 szt.; - rozebranie ścianek z cegieł ok. 40 m2; - demontaż armatury instalacyjnej – 5 kpl.; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej ok 75 m2; - demontaż przewodów wtynkowych ok. 100 m; - rozbiórka posadzek z cegły ok. 75 m2; - rozebranie ścianek w konstrukcji drewnianej wraz z okładziną panelową - ok. 14 m2; - demontaż podsufitki z paneli PCV – ok. 90 m2; - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych – ok. 8 m2; - rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych – ok. 123 m2; - demontaż opraw oświetleniowych 14 szt; - przebicie otworów w ścianach dla nawietrzaków – 6 szt.; - odbicie tynków wewnętrznych – ok. 105 m2; - rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego ok 75 m2; - usunięcie starej farby ze ścian i sufitów 200 m2; - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki ok. 53 m2; - wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich ok. 3 m3; - wykonanie fundamentów żelbetowych – ok. 0,1 m3; - uzupełnienie okładziny z płytek – ok. 1 m2; - wykonanie posadzki cementowe ok. 155 m2; - wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym – ok. 8 m3; - wykonanie posadzki epoksydowej ok. 83 m2; - zabudowa rurociągów z tworzyw sztucznych ok. 12 m2; - montaż opraw oświetleniowych – 22 szt.; - montaż przewodów elektrycznych wtynkowych ok. 690 m; - wykonanie tynków wew. ok. 105 m2; - wykonanie gładzi gipsowych ok. 100 m2; - malowanie konstrukcji kratowych stalowych ok. 26 m2; - malowanie ścian i sufitów ok. 630 m2; - montaż nawietrzaków okiennych – 10 szt.; - montaż łączników instalacyjnych – 52 szt.; - wykonanie komina wolno stojącego o wys.10 m w budynku; - pokrycie dachu papą termozgrzewalną ok. 7 m2; - wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej PCW ok 53 m2; - renowacja blatów ze stali nierdzewnej – pokrycie powłoką kwasoodporną ok. 10 m2. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: a) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, b) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, c) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45330000-9, 45310000-3, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45440000-3, 45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT314562.56
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek,  ,  ul. Długa 61 C ,  44-373,  Wodzisław Śląski,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 375761.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 375761.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375761.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI