Ogłoszenie nr 110735 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie realizowane jest w ramach projektu „Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, Poddziałanie 12.2.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego – RIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533192-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, krajowy numer identyfikacyjny
365117593, ul.
Gałczyńskiego
1,
44-300
Wodzisław Śląski, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324553593, faks
324547133, e-mail
m.pietrasz@pckziu.wodzislaw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim w ramach projektu pn. Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PCKZiU.26.2.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1 w ramach projektu pn. „Ośrodek Rozwoju Młodych Kadr – dostosowanie infrastruktury Centrum Kształcenia Praktycznego w powiecie wodzisławskim do prowadzenia zajęć zawodowych”.
Zakres robót obejmuje remont pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1:
a) sala W16 – Warsztaty szkolne – Stanowisko do obróbki cieplnej, obróbki plastycznej, ręcznej i mechanicznej;
b) sala W17 i W4 – Pracownia projektowania, programowania i obsługi urządzeń i systemów mechatronicznych. Pracowania programowania obrabiarek sterowanych numerycznie;
c) sala 8 – Pracownia mikrobiologiczna;
d) sala W18 – Pracowania montażu urządzeń i systemów mechatronicznych.
2. Zakres robót do wykonania:
- demontaż drzwi z ościeżnicą – 4 szt.;
- rozebranie ścianek z cegieł ok. 40 m2;
- demontaż armatury instalacyjnej – 5 kpl.;
- rozebranie nawierzchni z kostki brukowej ok 75 m2;
- demontaż przewodów wtynkowych ok. 100 m;
- rozbiórka posadzek z cegły ok. 75 m2;
- rozebranie ścianek w konstrukcji drewnianej wraz z okładziną panelową - ok. 14 m2;
- demontaż podsufitki z paneli PCV – ok. 90 m2;
- rozebranie posadzek z płytek ceramicznych – ok. 8 m2;
- rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych – ok. 123 m2;
- demontaż opraw oświetleniowych 14 szt;
- przebicie otworów w ścianach dla nawietrzaków – 6 szt.;
- odbicie tynków wewnętrznych – ok. 105 m2;
- rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego ok 75 m2;
- usunięcie starej farby ze ścian i sufitów 200 m2;
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki ok. 53 m2;
- wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich ok. 3 m3;
- wykonanie fundamentów żelbetowych – ok. 0,1 m3;
- uzupełnienie okładziny z płytek – ok. 1 m2;
- wykonanie posadzki cementowe ok. 155 m2;
- wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym – ok. 8 m3;
- wykonanie posadzki epoksydowej ok. 83 m2;
- zabudowa rurociągów z tworzyw sztucznych ok. 12 m2;
- montaż opraw oświetleniowych – 22 szt.;
- montaż przewodów elektrycznych wtynkowych ok. 690 m;
- wykonanie tynków wew. ok. 105 m2;
- wykonanie gładzi gipsowych ok. 100 m2;
- malowanie konstrukcji kratowych stalowych ok. 26 m2;
- malowanie ścian i sufitów ok. 630 m2;
- montaż nawietrzaków okiennych – 10 szt.;
- montaż łączników instalacyjnych – 52 szt.;
- wykonanie komina wolno stojącego o wys.10 m w budynku;
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną ok. 7 m2;
- wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej PCW ok 53 m2;
- renowacja blatów ze stali nierdzewnej – pokrycie powłoką kwasoodporną ok. 10 m2.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej.
3. Inne obowiązki wykonawcy:
a) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie,
b) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy,
c) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-1
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45330000-9,
45310000-3,
45262500-6,
45410000-4,
45421000-4,
45440000-3,
45430000-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT314562.56 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek,
,
ul. Długa 61 C
,
44-373,
Wodzisław Śląski, kraj/woj.
śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 375761.32 Oferta z najniższą ceną/kosztem 375761.32 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375761.32 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.