Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3 w Ełku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoEłk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Ełk
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111994
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111994 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Ełk: Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3 w Ełku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527597-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenach wewnętrznych przy ul. Wileńska 3 w Ełku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
O-ZP.271.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres remontu : a) Rozbiórka krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z wywozem gruzu na odległość do 5 km ( zagospodarowanie we własnym zakresie) - 140 mb, b) Rozbiórka obrzeży betonowych 6x20cm z wywozem gruzu na odległoś ć do 5 km (zagospodarowanie we własnym zakresie - 234 mb, c) Rozbiórka nawierzchni jezdni z trylinki z wywozem gruzu na odl. do 5 km (zagospodarowanie we wła snym zakresie) - 940 m2, d) Roz biórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35cm z wywozem gruzu na odl. do 5 km (zagosp odarowanie we własnym zakresie) - 130 m2, e) Wykonanie koryta gł. 10 cm na zjazdach z wywozem urobku na odl. do 5 km (zagospodarowanie urobku we własnym zakresie) - 940 m2, f) Wyko nanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm - 940 m2, g) Ustaw ienie obrzeży betonowych 6x 20cm na podsypce cementowo- piaskowej - 234 mb, h) Ustawieni e krawężników betonowych 15x30c m na ławie betonowej z betonu B-15 - 140 mb, i) Wykonanie nawier zchni jezdni z kostki betonow ej (kostka inwestora) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm - 940 m2, j) Regulacja studni kanal izacyjnych - 10 szt, k) Regulacja wpustów ulicznych - 1 szt, l) Re gulacja studni teletechnicznych - 1 szt, m) Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt , n) Inwentaryzacja powykonawcz a - 2 egz, Przy prowadzeniu remontu należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym z akresie ! 2. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje , które mogą być konieczne do przygot owania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisa niem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnej polisy O C. 4. Wykonany będzie zobowiązany do wykonania prac pod na dzorem osób uprawnionych zg odnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wym agania Zamawiającego w za kresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zam ówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub P odwykonawcę osób wykonujących wska zane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych układaniem kostki betonowej.. b) Wykonywanie robót związanych z usta wianiem krawężnika betonoweg o. c) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem obr zeży betonowych. d) Wykonywanie zwi ązanych z wykonywaniem koryta. e) Wykonywanie robót z wiązanych z wykonywaniem podbudow y z kruszywa łamanego. g) Wykonywanie robót przy rozbiórka ch elementów betonowych. h) wyk onywanie robót związanych z regulacją studni kanalizacyjnyc h. i) Wykonywanie robót związany ch z regulacją studni telekomunikacyjnych. j) Wykonywan ie robót przy regulacji zaworó w wodociągowych i gazowych. k) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyc zy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw . pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, międz y innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji za mówienia zamawiający uprawni ony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umow y o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w sz czególności do: a) żądania oświ adczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww . wymogów i dokonywania ich oceny, b ) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia . 5.3 W trakcie realizacji zamów ienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca p rzedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwi erdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonaw cę lub podwykonawcę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zam ówienia: a) Oświadczenie wyko nawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie um owy o pracę osób wykonujących czynn ości , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to pow inno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę z łożenia oświadczenia, wskazani e, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta wie umowy o pracę wraz ze w skazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymi aru o prace oraz podpis osoby upraw nionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy . b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności , których dotyczy ww. oświadczen ie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakre s obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę dan ych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, a dresów, nr PESEL pracowników ). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prac ę i wymiar etatu i wymiar et atu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podleg ają anonimizacji. Każda umów pow inna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy mus i być zgodny z przepisami ww. usta wy.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstaw ie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przew iduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości okre ślonej w istotnych postanowieniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zam awiającego terminie żądanych p rzez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnie nia przez wykonawcę lub podwykonawc ę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracę osób wykonującyc h w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliw ości co do przestrzegania praw a przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie ko ntroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Gwarancja minimum 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT66704.40
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sonar M. Naruszewicz, R.T. Soroka Spółka Jawna,  ,  ul. Kolonia 2,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80865.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80865.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81881.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku- Krotoszyny
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku (inne niż warszawskie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Aktywne przejścia w rejonie szkół
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Ełk: Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Ełk: 2017/2017/113097
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Aktywne przejścia w rejonie szkół
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa lodowiska syntetycznego wraz zapleczem przy Gimnazjum nr 1 w Trzciance – etap I
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI