Remont nawierzchni asfaltowej dróg gminnych w miejscowościach na terenie Gminy B

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni asfaltowej dróg gminnych w miejscowościach na terenie Gminy Biała Podlaska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Biała Podlaska
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109611
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109611 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Biała Podlaska: Remont nawierzchni asfaltowej dróg gminnych w miejscowościach na terenie Gminy Biała Podlaska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505645-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska, krajowy numer identyfikacyjny 53236900000, ul. ul. Prosta  31, 21500   Biała Podlaska, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 833 434 950, faks 833 431 425, e-mail gmina@gmina.bialapodl.pl
Adres strony internetowej (URL): nowa.gminabialapodlaska. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni asfaltowej dróg gminnych w miejscowościach na terenie Gminy Biała Podlaska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
FZP.271.1.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres robót : część 1 : Woskrzenice Duże : nakładka asfaltowa grubości 5 cm odcinka drogi gminnej (działka nr ewid 1476) w Woskrzenicach Dużych ,o długości1 410 mb i sredniej szerokości 5,35 m o powierzchni 7 543,5 m2, zlokalizowanego zgodnie z załącznikiem Nr 2/1 do SIWZ ; nakładka asfaltowa grubości 5 cm na poboczu drogi z trylinki przy budynku szkoły –pas szerokości od 3,5 do 5,0 m długości 40 mb o powierzchni 170 m2, nakładka asfaltowa grubości 5 cm na płytach betonowych przy budynku szkoły –pas szerokości 2,7 m długości 11 mb o powierzchni 30 m2, część 2: Czosnówka –Dokudów II : nakładka asfaltowa grubości 4 cm odcinków drogi AB (działka nr ewid.601) długości 400 mb , szerokości 5,5 m, CD (działka nr ewid.149 ) długości 300 mb , szerokości 5,5 m, EF (działka nr ewid.156) długości 300 mb , szerokości 5,5 m, o łącznej powierzchni 5 500 m2, zlokalizowanych zgodnie z załącznikiem Nr 2/2 do SIWZ ; część 3: Wólka Plebańska : nakładka asfaltowa grubości 5 cm odcinka drogi AB (działki nr ewid.40,41, 42 ,12) o długości 380 mb , szerokości 4,9 m i powierzchni 1 862 m2, zlokalizowanego zgodnie z załącznikiem Nr 2/3 do SIWZ , frezowanie nawierzchni istniejącej na rzece Rudka (działka nr ew.12 i skrzyżowaniu drogi na działkach nr ew.41 i 88 ) o łącznej powierzchni 210 m2 UWAGI: 1/ przy wycenie wartości poszczególnych części zamówienia należy uwzględnić : frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej co najmniej na początku i końcu każdego odcinka ,wyrównanie istniejącej drogi mieszanką mineralnoasfaltową, oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową. 2/ roboty wykonać zgodnie z PN , Ustawą o ocenie systemu zgodności , przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Woskrzenice Duże
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity :Dz.U. z 2015 roku, poz.2164 ze zm. , dalej w treści PZP) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania w części 1 i części 2. Podstawa faktyczna: cena oferty ważnej z najniższą ceną w tych częściach zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części zamówienia. Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najniższej oferty. Podstawa prawna: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT241267.23
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252617.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392395.15
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Czosnówka - Dokudów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity :Dz.U. z 2015 roku, poz.2164 ze zm. , dalej w treści PZP) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania w części 1 i części 2. Podstawa faktyczna: cena oferty ważnej z najniższą ceną w tych częściach zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tych części zamówienia. Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny najniższej oferty. Podstawa prawna: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP, Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT131145
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185730
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239481
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wólka Plebańska
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT63154.56
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU „TRANSBET” Wojtiuk Marian,  ,  ul. Grzybowa 52a,  21-500,  Biała Podlaska,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67953.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67953.07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125010.31
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI