Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoIwonicz-Zdrój
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Iwonicz-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108963
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108963 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Iwonicz-Zdrój: Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539255-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleja Słoneczna  28, 38440   Iwonicz-Zdrój, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12, faks , e-mail sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.iwonicz-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont (modernizacja) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZ.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przetarg ogłoszony po raz drugi. 1. Zakres robót budowlanych obejmuje remont (modernizację) budynku zaplecza terenów rekreacyjnych w Iwoniczu-Zdroju przy Al. Leśnej 2 (dz. nr ewid. 1328/7). Orientacyjne parametry budynku:  budynek główny dwukondygnacyjny o wymiarach ok. 17,3m x 5,6m, wys. pomieszczeń przyziemia ok. 2,2m, wys. pomieszczeń parteru ok. 2,7m.  skrzydło budynku z tarasem: jednokondygnacyjne o wymiarach ok. 5 x 5m o wysokości pomieszczeń pod tarasem ok. 2,2m. Zakres modernizacji (remontu): - docieplenie elewacji i stropodachu, - remont tarasów, schodów zewnętrznych, chodników, - wymianę stolarki otworowej zewnętrznej i wewnętrznej, - remont pomieszczeń przyziemia - I etap obejmujący: rozbiórki, demontaże, roboty murowe, montaż stolarki zewnętrznej, posadzkowe podkłady betonowe, izolację szlamem uszczelniającym, wykonanie instalacji elektrycznych i wod.-kan. (zakres „białych montaży”: elektryczne podgrzewacze pojemnościowe – 2szt., grzejniki elektryczne, gniazda elektryczne dla podłączenia ww. ), - remont pomieszczeń usługowo-handlowych i sanitariatów na parterze (pełny zakres), Roboty budowlane obejmować będą: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej na stolarkę z PCV, ze zmianą lokalizacji i wielkości otworów, - wymianę stolarki drzwiowej ze zmianą lokalizacji i wielkości otworów (parter), - rozbiórkę ścianek działowych murowanych z cegły i w lekkiej zabudowie szkieletowej, - wykonanie ścianek działowych murowanych z płytek z betonu komórkowego, - wykonanie izolacji ścian przyziemia szlamem uszczelniającym, - skucie i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów - ROBOTY TYNKOWE NIE OBEJMUJĄ POMIESZCZEŃ PRZYZIEMIA, uzupełnienie tynków cem.-wap. i gładzie gipsowe, wykonanie zabudów ciągów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach, udrożnienie przewodów kominowych, wentylacyjnych, - wykonanie wymalowań farbami zmywalnymi lateksowymi i okładzin ściennych z płytek ceramicznych w sanitariatach do wys. 2,0m, przy przyborach sanitarnych do wys. 1,6m i szer. 0,5m od krawędzi przyboru (fartuchy), w pom. bufetu do wys. 2,0m - NIE DOTYCZY POMIESZCZEŃ PRZYZIEMIA, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych - NIE DOTYCZY POMIESZCZEŃ PRZYZIEMIA, - wykonanie podkładów betonowych posadzkowych w pom. przyziemia, - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. i elektrycznej, ogrzewania elektrycznego wraz z „białym montażem” (zakres „białych montaży” w pom. przyziemia: elektryczne podgrzewacze pojemnościowe – 2szt., grzejniki elektryczne, gniazda elektryczne dla podłączenia ww. ), odgromowej, - likwidację progów w drzwiach, - wykonanie docieplenia i pokrycia stropodachu, - docieplenie, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i warstw posadzkowych tarasu, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymianie orynnowania, balustrad tarasowych, - wykonanie posadzek w podcieniach i wykonanie schodów zewnętrznych. Uwaga!! Należy zwrócić uwagę na zakres robót. Zamieszczona dokumentacja projektowa obejmuje całość remontowanego budynku. Natomiast przedmiotowe zamówienie obejmuje zakresem budynek bez elementów części przyziemia. Załączony obmiar robót obejmuje zakres do realizacji przedmiotowego zamówienia. Pozostała część zostanie zlecona na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Okres rękojmi udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45100000-1, 45262500-6, 45320000-6, 45261214-7, 45324000-4, 45442100-8, 45431200-9, 45430000-0, 45421100-5, 45432100-3, 45317000-2, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę brutto, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 260 000,00 zł. Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta przez firmę MEF-BUD Mateusz Stachowicz, 38-112 Lutcza 158, na kwotę 324 021,71 zł. brutto. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 64 021,71 zł. Mając na uwadze okoliczności, że cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć zaplanowanej kwoty do ceny ofertowej, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp należy unieważnić przedmiotowe postępowanie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT240310.82
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324021.71
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324021.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zabór
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Winnica
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zabór
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Winnica
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI