Ogłoszenie nr 80324 - 2017
z dnia 2017-05-09 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 29727-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
al. Niepodległości
10,
61875
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 8569000, 8569500, faks
618 543 988, e-mail
tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ue.poznan.pl/pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek na II piętrze budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP/005/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch toalet (damskiej i męskiej) zlokalizowanych na II piętrze budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu.
Zakres prac remontowych polegał będzie na:
- wymianie przyborów sanitarnych z przebudową instalacji,
- wymianie okładzin ściennych i posadzkowych,
- wymianie systemowych ścianek kabinowych,
- wymianie sufitów podwieszonych,
- wymianie oświetlenia,
- wymianie instalacji wentylacyjnej w dwóch sanitariatach o łącznej powierzchni 32,9 m2,
- usunięciu (wywiezieniu) z terenu budowy i utylizacji materiałów rozbiórkowych, oraz dostawie i montażu wyposażenia.
Szczegółowy zakres remontu określa załączona do SIWZ dokumentacja pn. „Projekt remontu łazienek w budynku B przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu”.
Zamawiajacy informuje, iż projekt dotyczy remontu łazienek na parterze i II piętrze a przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu łazienek tylko na II piętrze.
Okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy
Zamawiajacy określił wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umów o pracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97560.98 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „A-Z“ Zdzisław Filipiak Sp. z o.o.,
,
ul. Poprzeczna 3,
62-005 ,
Owińska, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 137 230.24 Oferta z najniższą ceną/kosztem 95 904.77 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168 914.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zleci podwykonawcom wykonanie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych na wartość określoną w ofercie Wykonawcy.
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.