Ogłoszenie nr 110733 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536042-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, krajowy numer identyfikacyjny
73009757200000, ul.
Gucin
58 A,
98-113
Buczek, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
261 554 591, faks
261 554 709, e-mail
32bltprz@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kościoła garnizonowego w Sieradzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
45/pn/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota polegająca na remoncie kościoła w m. Sieradz, ul. Kościuszki 19. Roboty zostały podzielone na 3 etapy. 2. Prace remontowe realizowane są w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 3. Zadanie realizowane w oparciu o pozwolenie na budowę – Decyzja 64/17 z dnia 27.03.2017r. oraz decyzje Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-SI-A.5142.57.2016.2017.KB z dnia 04.01.2017r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 4.1. Zakres prac – załącznik nr 9 do SIWZ; 4.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ; 4.3. Przedmiaru robót z kosztorysem nakładczym (etap I) – załącznik nr 11a, 11b do SIWZ; 4.4. Przedmiaru robót z kosztorysem nakładczym (etap II) – załącznik nr 12a, 12b do SIWZ; 4.5. Przedmiaru robót z kosztorysem nakładczym (etap III) – załącznik nr 13a, 13b do SIWZ; 4.6. Dokumentacji projektowej – załącznik nr 14 do SIWZ. 5. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy sporządzi i przedstawi Zamawiającemu „Harmonogram prac i finansowania”. 7. Zakres prac w danym roku kalendarzowym ograniczona zostanie wysokością środków finansowych jaką Zamawiający posiada na finansowania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zlecił wyspecjalizowanej firmie wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji SSWiN oraz CCTV (posiadającej ważną koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w zakresie zabezpieczenia technicznego), Zleceniobiorca zobowiązany jest: 8.1. posiadać kwalifikowanych pracowników zabezpieczeń technicznych z poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego lub upoważnieniem do klauzuli „ZASTRZEŻONE” z aktualnym przeszkoleniem z ochrony informacji niejawnych; 8.2. opracować dokumentację powykonawczą dotyczącą instalacji SSWiN oraz CCTV (2 egz.) i przekazać ją zamawiającemu zgodnie z obowiązującymi przepisami; 8.3. wystawić deklarację zgodności na wykonany system zgodnie z obowiązującą normą obronną; 8.4. zintegrować system w kościele z systemem pracującym w Jednostce Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212361-4
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT132185.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowo-Usługowe SAF-BUD Szafarz Dariusz,
,
ul. Oksińskiego 62,
98-200,
Sieradz, kraj/woj.
łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1326903.48 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1326903.48 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1458634.03 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.