Ogłoszenie nr 110721 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48348-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: V Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kieślowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
97805566000000, ul.
ul. Kingi
1,
65215
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 707 010, faks
684 707 011, e-mail
a.solska@vlo.zgora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.vlo.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa pomieszczeń Gimnazjum nr 7 na potrzeby V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zachodniej 63 w Zielonej Górze-
I etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
VLO-022/01/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane pn. remont i przebudowa pomieszczeń Gimnazjum nr 7 na potrzeby V Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zachodniej 63 w Zielonej Górze – I etap
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Dokumentację projektową – załącznik Nr 7 do SIWZ,
2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych– załącznik Nr 8 do SIWZ,
3) Przedmiarów Robót (jako druki pomocnicze) – załącznik Nr 9 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A - ŚWIETLICA NR 1. pom. nr 1-06 ( Piętro część 4.3.1 )
B - ŚWIETLICA NR 2. pom. nr 1-05 ( Piętro część 4.3.1 )
C - SANITARIATY ( Piętro część 4.3.1 )
D - KORYTARZ pom. 1-02 ( Piętro część 4.3.1 )
E - KLATKA SCHODOWA. pom. 1-01 ( część 4.3.1 )
F - STOŁÓWKA pom. 0-05 ( Parter część 4.3.1 )
G - KORYTARZ pom. 0-02 ( Parter Łącznik Ł 1 )
H - GABINET CHEMICZNY Z ZAPLECZEM ( Parter część ( 1.3.1 )
I - KORYTARZ ( Parter część 1.3.1 )
J - WIATROŁAP pom. 0-01 ( Parter Łącznik )
K - SIEĆ TELETECHNICZNA I INFORMATYCZNA
L - WYWÓZ GRUZU Z UTYLIZACJĄ.
w tym:
- roboty rozbiórkowe,
- montaż ścianki działowej składanej,
- remont podłoży pod posadzki,
- instalowanie nawierzchni podłogowych,
- montaż glazury,
- montaż stolarki drzwiowej,
- instalowanie wentylacji,
- malowanie ścian i sufitów,
- malowanie lamperii,
- wymiana ścianek przeszklonych,
- montaż przewodów sieci teletechnicznej i informatycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214220-8
Dodatkowe kody CPV:
45214220-8,
45111300-1,
45420000-7,
45223200-8,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT283050.76 Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo – Budowlany Maciej Jakuboszczak,
biuro@jakuboszczak.pl,
ul. Kwiatowa 21,
64-225,
Kopanica, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 347800,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 347800,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380000,00 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.