II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w msc. Jeziorko nr 352051 T, Stara Słupia nr 352028 T oraz Dębniak nr 352046 T
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RIFS.ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część nr 1 „Remont drogi gminnej w miejscowości Jeziorko nr 352051 T”. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352051 T Jeziorko – Mirocice – Bielów, gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 715 mb, szerokość jezdni 3,2 m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejsze inwestycją: roboty pomiarowe, karczowanie zagajników, ścinanie drzew i karczowanie pni wraz z wywozem, roboty ziemne, rozbiórka i wykonanie na nowo murków czołowych przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, oczyszczenie rowu z namułu, umocnienie dna rowu korytkami, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem, oznakowanie pionowe. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,715 km. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek, przy grubości warstwy: do 15 cm – od humusowanie poboczy 647m2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II59 m3. Dopłata za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległ. Transportu ponad 1 km, przy przewozie urobku gruntu kat. I-II po drogach utwardzonych, samochodami samowyładowczymi o ładowności: do 5t (krotność 8) 59,5 m3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników: rzadkich 0,008ha. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy: 10-15 cm. 6 szt. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy: 16-25cm. 4 szt. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy: 26-35 cm. 3szt. Ścinanie piła mechaniczną drzew o średnicy: 36-45cm. 1szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy: 10-15 cm. 6szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy: 16-25cm. 4szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy: 26-35 cm. 3szt. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy: 36-45cm. 1szt. Transport na odległość do 2 km dłużyc 2,2 m3. Transport na odległość do 2 km karpiny 1,270mp. Transport na odległość do 2 km gałęzi 3,960mp. Dodatek za każde dalsze 0,5 km odległości transportu: dłużyc – krotność 6. 2,2m3. Dodatek za każde dalsze 0,5 km odległości transportu: karpiny i gałęzi – krotność 6. 5,23 mp. Rozebranie law, stóp oraz fundamentów pod maszyny, żelbetowych o grubości /wysokości/: - ponad 100 cm – analogia – rozebranie murków czołowych przepustu 10 m3. Rozebranie przepustów rurowych: - rur betonowych o średnicy 60 cm – analogia – rozebranie przepustu fi 100 cm. 8m. Podkłady na podłożu gruntowym, w budynkach budownictwa ogólnego, wykonane ręcznie z betonu: zwykłego z kruszywa naturalnego B 10 – analogia – warstwa wyrównawcza pod murek czołowy 0,6m3. Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy na lepiku asfaltowym na gorąco, z zagruntowaniem podłoża roztworem asfaltowym, pierwsza warstwa z papy; asfaltowej na tekturze 6,4 m2. Ściany oporowe żelbetowe /część pionowa/-ściany o wysokości do 4,5 m, o przekroju prostokątnym o średniej grubości; ponad 30 – analogia – odtworzenie murków czołowych przepustu żelbetowych 10m3. Zbrojenie konstrukcji – przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o średnicy: 8 do 14 mm – 0,300 t. Wykonanie z lepiku asfaltowego na gorąco, izolacji pionowej murów otynkowanych, z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową – rodzaj izolacji: dwuwarstwowa 22,2 m2. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadunku i wyładunku na odległość 1 km: - samochodem ciężarowym skrzyniowym 14 m3. Nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km; - samochodem ciężarowym – krotność 4. 10 m3. Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych i głębokości do 1,5 m: grunt kat. I-II, szer. Wykopu 0,8 – 1,5m. 13,7 m3. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – grunt na nasyp 13,700 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55 kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczonej środkami transportu kołowego: grunt kat. I-II , 13,700 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – lawy fundamentowe żwirowe 2,4 m3. Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 60cm – analogia – przepust z rury PEHD spiralnie karbowanej o średnicy 100 cm, 8m. Naprawa dróg gruntowych wykonywana ręcznie: piaskiem – analogia – zasypka przepustu z piasku 13 m3. Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami 55kW, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego; grunt kat. I-II 13m3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV, 2 894,2m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; 8cm. 2 905,2 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 7, 2 905,2 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia – wzmocnienie poboczy 619m2. Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia – zjazdy 60m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 2 – analogia – zjazdy 60 m2. Ławy pod krawężniki: betonowe zwykłe 12,240 m3. Ścieki z elementów betonowych na podsypce piaskowej, przy grubości prefabrykatów: 15 cm, 136m. Oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu, przy grubości namułu: 30 cm, 170m. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16 W 2 369,5 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S, 2 298m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1 mieszanka AC 11 S, 2 298m2. Słupki do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm 3 szt. Przymocowanie niepodświetlonych tablic znaków drogowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych) – trójkątnych o boku 90 cm znak A-7 średni, folia typu 2, 5szt. Przymocowanie niepodświetlonych tablic znaków drogowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych) – trójkątnych o boku 90 cm – analogia – znaki A-1, A-2 małe, folia typ 1, 2 szt. Część nr 2 „Remont drogi gminnej w miejscowości Stara Słupia nr 352028 T”Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352028 T Stara Słupia – Winnica – Grzegorzowice, gmina Nowa Słupia. Planowana długość remontowanego odcinka wynosi 227mb, szerokość jezdni3,2 m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycję: - roboty pomiarowe, karczowanie zagajników, ścinanie drzew i karczowanie pni wraz z wywozem, roboty ziemne, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem, oznakowanie pionowe. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,227 km. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II, 61,30m3. Dopłata za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległ, transportu ponad 1 km, przy przewozie urobku gruntu kat. I-II po drogach utwardzonych, samochodami samowyładowczymi o ładowności: do 5t – krotność 8, 61,3m3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników: rzadkich 0,005ha. Ścinanie piła mechaniczną drzew o średnicy: 66-75cm -1szt. Ścinanie piła mechaniczną drzew o średnicy: 36-45 cm – 1 szt. Ręczne karczowanie pni o średnicy: 66-75cm – 1 szt. Ręczne karczowanie pni o średnicy: 36-45 cm – 1 szt. Transport na odległość do 2 km dłużyc 0,23m3. Transport na odległość do 2 km karpiny 1,16 mp. Transport na odległość do 2 km gałęzi 4,11 mp. Dodatek za każde dalsze 0,5 km odległości transportu: dłużyc – krotność 6, 0,23 m3. Dodatek za każde dalsze 0,5 km odległości transportu: karpiny i gałęzi – krotność 6, 5,27mp. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV, 953,4 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – wykonanie i zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – wzmocnienie podbudowy 181,6 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – wykonanie i zagęszczenie mechaniczne za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm krotność 5, - wzmocnienie podbudowy 1,816 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; 8 cm, 771,8 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 7, 771,8 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; 8 cm – analogia – wzmocnienie poboczy 227m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 2 – analogia – wzmocnienie poboczy 227m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia zjazd 30,0m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 2 – analogia – zjazd 30,0m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm mieszanka AC 16W 749,10m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm mieszanka AC 11 S 726,4m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: ponad 3 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1 mieszanka AC 11 S 726,4 m2. Część nr 3 „Remont drogi gminnej w miejscowości Dębniak nr 352046 T”. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 352046 T Dębniak I, gmina Nowa Słupia. Planowa długość remontowanego odcinka wynosi 120 mb, szerokość jezdni 3,0m. Droga w stanie istniejącym ma nawierzchnię z kruszywa. Zakres prac objęty niniejszą inwestycją: roboty pomiarowe, karczowanie zagajników, roboty ziemne, wymiana istniejącego przepustu, wzmocnienie podbudowy kruszywem, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, uzupełnienie poboczy kruszywem, uzupełnienie zjazdów kruszywem. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym 0,120 km. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności do 5 t, na odległość do 1 km: grunt kat. I-II 12,600 m3. Zagęszczenie uprzednio rozplantowanego warstwami gruntu w nasypie zagęszczarkami, w gruncie sypkim, kategorii; I-III 12,6 m3. Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników: rzadkich 0,004 ha. Transport na odległość do 2 km gałęzi 0,6mp. Dodatek za każde dalsze 0,5 km odległości transportu: karpiny i gałęzi – krotność 6, 0,6mp. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – kategoria gruntu: I-IV 395 m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – wykonanie i zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, 84m2. Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi – wykonanie i zagęszczenie mechaniczne za każdy 1 cm grubości ponad 10 cm, 0,84 100 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; 8 cm, 395 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu: ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 7, 395 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; 8 cm – analogia – wzmocnienie poboczy średnia grubość 8 cm, 60 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa góra o grubości po zagęszczeniu: 8 cm – analogia – zjazdy 30,0 m2. Podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu; ponad 8 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 2 – analogia – zjazdy 30m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości: 4 cm. 382 m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm, 370m2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych, grysowych – warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości; ponad 3 cm – dodatek za każdy dalszy 1 cm – krotność 1, 370 m2. Słupki do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm, 2 szt. Przymocowanie niepodświetlonych tablic znaków drogowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych) – trójkątnych o boku 90 cm znak A-7 średni, folia typ 2, 1szt. Przymocowanie niepodświetlonych tablic znaków drogowych (zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych) – kwadratowych o boku 60 cm znak D-4a mały, folia typ 1, 1 szt. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót ziemnych sposobem mechanicznym, wykonywanie robót związanych z zagęszczaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi i poboczy, wykonywanie robót budowlanych związanych z układaniem przepustów -dotyczy części nr 1 droga Jeziorko – Mirocice - Bielów, wykonywanie robót związanych z wykonaniem warstwy z betonu asfaltowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0