Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia. Część I: Remont budynku GOK...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia. Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c) Część II c):wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoChodel
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Gminna Instytucja Kultury
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Kultury w Chodlu
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112738
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112738 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Chodel: Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia. Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c) Część II c):wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535463-M-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Chodlu, krajowy numer identyfikacyjny 108211200000, ul. Ul. Rynek  45, 24-350   Chodel, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 8277314, 8291091, faks 818 277 311, e-mail podkowinskabozena@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chodel.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku GOK w Chodlu i dostawa wyposażenia. Część I: Remont budynku GOK w Chodlu Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f) Część II b): instrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c) Część II c):wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IBD.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- dla części I: zmiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na blachodachówkę – 181,72 m2, izolacja cieplna budynku ze styropianu wraz z wykonaniem jego wyprawy elewacyjnej – 144,66 m2, wykonanie okładziny schodów zewnetrznych z kostki brukowej – 5,00 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm – 35,00 m2, remont tynków wewnętrznych – 357,81 m2, montaż sufitu podwieszanego – 37,20 m2, remont podłóg – 51,37 m2, wymiana kotła gazowego – 1 kpl, remont instalacji elektrycznej – 1 kpl. - dla części II: Dostarczenie n/w wyposażenia: a)meble + wyposażenie wystawiennicze: szafa wysoka z drzwiczkami – 2 szt, słupek wąski mix – 1 szt, szafka z drzwiczkami na kółkach – 1 szt, szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 1 szt, szafka wisząca z drzwiczkami – 2 szt, stół biurowy prosty – 1 szt, stół biurowy półokragły – 1 szt, stolik z półką – 1 szt, sofa klubowa – 2 szt, fotel klubowy – 1 szt, krzesło – 3 szt, zestaw siedzisk piankowych – 1 szt, zestaw siedzisk w stojaku – 1 szt, sztaluga trójnożna – 10 szt b)instrumenty muzyczne + wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe – Keyboard, 989 brzmień – 1 szt, Keyboard- 416 brzmień – 1 szt, saksofon tenorowy – 1 szt, saksofon altowy – 1 szt, trąbka – 2 szt, akordeon – 1 szt, gitara klasyczna – 2 szt, mikser – 1 szt, Kolumna aktywna dwodrożna –2 szt, kolumna aktywna niskotonowa – 1 szt, zestaw mikrofonowy – 1 szt, mikrofon wokalowy – 1 szt, zestaw statywów głośnikowych – 1 szt, statyw mikrofonowy – 1 szt, efekt świetlny – 1 szt, efekt świetlny 3 w 1 – 1 szt. c)wyposażenie multimedialne + wyposażenie komputerowe: aparat fotograficzny – 1 szt, telewizor – 1 szt, konsola multimedialna + pakiet gier – 1 kpl, tablet graficzny – 1 szt, ekran projekcyjny – 1 szt, zestaw komputerowy – 2 szt, monitor – 2 szt, drukarka laserowa - 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, pakiet biurowy – 1 szt, program antywirusowy – 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 37315000-9, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont budynku GOK w Chodlu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT104986.75
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała,  ,  Chodel,  24-350,  Kawęczyn 14,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 114414.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114414.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150885.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II a): meble (a)+ wyposażenie wystwiennicze (f)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT11000.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wyposażenie Obiektów Dominik Rej,  ,  ul. Mieszka I 16,  23-200,  Kraśnik,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12226.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12226.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12226.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu. Część II b): nstrumenty muzyczne (b)+ wyposażenie nagłośnieniowo-oświetleniowe (c
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT45882.93
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KAM-I Music Media Jarosław Igielski,  ,  ul. Dmowskiego 1 c,  18-400,  Łomża,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42417.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42417.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42417.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Część II: Dostawa wyposażenia do GOK w Chodlu, Część II c): wyposażenie multimedialne (d) + wyposażenie komputerowe (e)
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art.93 ust. 1 pkt. 1- nie wpłynęła ani jedna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Modernizacja parkingów i chodników na os. Jagiellonów
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja parkingów i chodników na os. Jagiellonów
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w miejscowości Pomiechówek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI