PSP nr 9 – adaptacja strychu i wymiana pokrycia dachowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PSP nr 9 – adaptacja strychu i wymiana pokrycia dachowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Opole
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108770
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108770 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Opole: PSP nr 9 – adaptacja strychu i wymiana pokrycia dachowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521490-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz  -, 45-015   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 44 38 702, 77 44 38 704, faks 77 44 58 326, e-mail pzp@um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PSP nr 9 – adaptacja strychu i wymiana pokrycia dachowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.3.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Roboty rozbiórkowe w zakresie: 1. Roboty rozbiórkowe w zakresie: • Rozebranie pokrycia dachu. • Rozebranie rynien i rur spustowych. • Rozebranie elementów więźby dachowej. • Rozebranie schodów drewnianych. • Rozebranie stropu nad ostatnią kondygnacją. • Wywiezienie gruzu z rozbiórki; 2. Roboty budowlane w zakresie: • Wykonanie ścian wewnętrznych nośnych ceramicznych; • Wykonanie nadproży w ścianach; • Wykonanie nowych ścian działowych z płyt g-k; • Wykonanie okładzin stropów z płyt g-k; • Wykonanie schodów żelbetowych; • Wykonanie balustrad schodowych; • Wykonanie posadzek; • Wykonanie ocieplenia połaci dachowej; • Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; • Wykonanie obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych; • Tynkowanie, uzupełnienia tynku na ścianach, położenie gładzi, szlifowanie; • Wykonanie robót okładzinowych z płytek ceramicznych; • Wykonanie robót malarskich ścian; • Osadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; • Montaż stolarki drzwiowej i okiennej; • Wykonanie instalacji wod-kan, co; • Montaż instalacji hydrantowej; • Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; • Montaż armatury i urządzeń; • Wykonanie instalacji elektrycznych (zasilania, oświetlenia, gniazd wtykowych, okablowania strukturalnego, projektora multimedialnego). 3. Informacje dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia: • Zabezpieczanie terenu budowy – ogrodzenie, daszki zabezpieczające nad wejściem głównym do budynku szkoły, zabezpieczenie strefy przed budynkiem od strony wschodniej , znaki ostrzegawcze, oświetlenie; • Realizacja zadania nie może utrudniać funkcjonowania budynku szkoły w trakcie roku szkolnego; • Prace związane z rozbiórką i wykonaniem elementów klatki schodowej po zakończeniu roku szkolnego • Wykonawca zapewnia we własnym zakresie zaplecze budowy (biuro, miejsce składowania materiałów, itp.) zgodnie z przepisami;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45453000-7, 45262300-4, 45260000-7, 45421000-4, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT644000
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
1. Usługi Inżyniersko-Budowlane IMPOST Tomasz Duszyński, 2. DACH-BUD Mateusz Glej,  ,  ul. Skautów Opolskich 17/403,  45-286,  Opole,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 792120
Oferta z najniższą ceną/kosztem 792120
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1230000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien- Kamiennik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu poddasza oraz wymianę okien . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Opole: Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola – Pl. Wolności 7-8
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI