Ogłoszenie nr 106361 - 2017
z dnia 2017-07-11 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 57601 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny
59690300000, ul.
ul. Wały gen. Sikorskiego
8,
87100
Toruń, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 118 713, faks
566 118 622, e-mail
bzp@um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony -„Termomodernizacja wraz z robotami towarzyszącymi w budynku
Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Bolta 14 w Toruniu’’.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Bolta
14 w Toruniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: I etap - termomodernizacja wraz z robotami towarzyszącymi
w budynku Szkoły Podstawowej nr 33 przy ul. Bolta 14 : 1) prace przygotowawcze polegające na rozbiórce blacharki, instalacji odgromowej obudowie
ścian z blachy trapezowej, 2) ocieplenie ścian metodą lekko-mokrą poniżej terenu z polistyrenu ekstrudowanego wraz z izolacją przeciwwilgociową i folią
kubełkową, 3) ocieplenie ścian metodą lekko-mokrą powyżej terenu styropianem z malowaniem farbą silikatową elewacji, 4) ocieplenie stropodachu
wentylowanego granulatem z wełny mineralnej z pokryciem papą termozgrzewalną SBS, 5) prace wykończeniowe: uzupełnienie tynków kominów,
naprawa tynków doświetla, obróbki blacharskie, wymiana drzwi, malowanie f. olejną krat i balustrad, wykonanie opasek z kostki betonowej, przewody
wentylacyjne z blachy tzw „Z, 6) prace sanitarne, montaż instalacji i regulacja centralnego ogrzewania, 7) roboty branży elektrycznej instalacja paneli
fotowoltanicznych składająca się z 40 szt. paneli o mocy 250W każdy na dachu budynku, wykonanie nowej instalacji przewodowej na elewacji budynku
(zasilanie i sygnał) do kamer cyfrowych IP. Lokalizacja kamer i rejestratora b/z. Dodatkowo należy wypuścić na zewnątrz budynku przepust kablowy pcv
w celu przyszłego ułożenia kabli do zasilania i sygnału do trzech kamer. II etap - modernizacja oświetlenia zgodnie z audytem oraz przebudowa
komunikacji budynku Szkoły Podstawowej nr 33 : 1) przebudowa komunikacji i pomieszczeń oraz przebudowę schodów i budowę podjazdu dla
niepełnosprawnych, 2) adaptacja pomieszczenia gospodarczego na portiernię, 3) budowa schodów zewnętrznych z podjazdem dla niepełnosprawnych i
wykonaniem chodnika , 4) roboty elektryczne – zgodnie z audytem polegające na modernizacji instalacji, rozdzielni i wymianie opraw oświetleniowych na
oprawy oświetlenia LED wraz z układem automatycznego sterowania. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w
dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę „THERMOPROJEKT
- Projekty Inwestycji Budowlanych”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu
budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT720000.00 Walutazł IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano Montażowe „BUDMONT” Zieliński Jarosław , ul.Miodowa 8 87-800 Włocławek,
,
ul.Miodowa 8,
87-800,
87-800 Włocławek, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 801915.55 Oferta z najniższą ceną/kosztem 801915.55 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 801915.55 Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.