Ogłoszenie nr 111466 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522408-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nakielski, krajowy numer identyfikacyjny
9235086600000, ul.
ul. Gen. H. Dąbrowskiego
54,
89-100
Nakło nad Notecią, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3866628, faks
523 866 625, e-mail
kamila.krol@powiat-nakielski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-nakielski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Szubinie na Dzienny Dom „SENIOR+” wraz z rozbudową tego budynku o windę dla osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OWO.272.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Szubinie na Dzienny Dom „SENIOR+” wraz z rozbudową tego budynku o windę (dźwig osobowy) dla osób niepełnosprawnych. Planowane jest wykonanie 4 przystankowej windy łączącej poziom piwnicy z I piętrem budynku. W ramach zadania przewidziano przystosowanie pomieszczeń piwnic na potrzeby dziennego pobytu osób starszych wraz z elementami umożliwiającymi dostęp do pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Wewnątrz budynku przewidziano do wykonania roboty budowlane, roboty instalacyjne w branży elektrycznej i sanitarnej (instalacja c.o., wodno-kanalizacyjna i wentylacji mechanicznej) i podjazd dla niepełnosprawnych. Roboty zewnętrzne obejmują budowę windy, zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, chodnika, elementów małej architektury, przebudowę wejścia od szczytu budynku a także wykonanie tzw. „fosy” doświetlającej przy budynku. Szczegółowy opis robót znajduje się w projektach budowlano-wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które składają się na przedmiot zamówienia. Przedmiary robót załączono jedynie pomocniczo. 2. Z uwagi na sposób dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych zarówno dokumentacja projektowa jak i przedmiary robót zostały opracowane odrębnie dla: 1. budowy windy dla osób niepełnosprawnych 2. adaptacji pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu „Senior+”. Warunkiem realizacji całego przedsięwzięcia jest wykonanie obu robót równocześnie. 3. Uwaga: przetarg nie obejmuje wyposażenia budynku w sprzęt ruchomy, który będzie przedmiotem odrębnego postępowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: ˗ dokumentacja projektowa, ˗ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ˗ wzór umowy (załącznik do SIWZ), ˗ przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
42416100-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT819223.14 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.