Przetarg 2017/2017/109367

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2017/2017/109367
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Zakład budżetowy Gminy
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109367
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109367 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Toruń:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 535760-N-207

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 87167050700000, ul. ul. Gen. J. Bema  , 87100   Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 226 700, faks 566 226 705, e-mail agata@mosir.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.toru.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład budżetowy Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno – sanitarnym i przyłączami przy ul. Bema / Szosa Chełmińska w Toruniu”. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) roboty budowlane – roboty przygotowawcze, roboty ziemne – wymiana gruntu, fundamenty, podłoża pod posadzki, roboty murowe, elementy konstrukcyjne żelbetowe, konstrukcja stalowa, stropy i schody, konstrukcje dachowe, stolarka okienna, stolarka drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna, ślusarka, roboty tynkarkie, sufity podwieszone, roboty okładzinowe, roboty malarskie, roboty posadzkarskie (nawierzchnia kortów akrylowa średnioszybka posiadająca akceptację ITF), elewacja, elementy zewnętrzne, wyposażenie, zagospodarowanie terenu; b) roboty sanitarne – zewnętrzna kanalizacja deszczowa, zewnętrzna kanalizacja sanitarna, przyłącze wodociągowe, wewnętrzna instalacja wod – kan, wewnętrzna instalacja c.o.; c) instalacje elektryczne – instalacja odgromowa, instalacja odmrażania rynien, sieci zewnętrzne, kable zasilające, oświetlenie terenu, instalacje elektryczne wewnętrzne; d) instalacja wentylacji mechanicznej – centrale wentylacyjne, nawiewy, wywiewy, próby i uruchomienie wentylacji,, klimatyzacja, instalacja ciepła technologicznego; e) branża teletechniczna – system telewizji dozorowej CCTV IP, okablowanie strukturalne LAN, System sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, instalacja antenowa, system kontroli dostępu KD. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach budowlanych, tynkarskich, malarskich, pokrywczych z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. 2) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach sanitarnych, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. 3) czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach elektrycznych, z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 1.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45330000-9, 45331100-7, 45311000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie nr 2/2017 Budowa hali kortów tenisowych wraz z zapleczem socjalno – sanitarnym i przyłączami przy ul. Bema / Szosa Chełmińska w Toruniu na podstawie art. 93 ust. 1pkt. 4 ustawy PZP – cena najkorzystniejszej oferty (7.562.532,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4.920.000,00 zł brutto.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT6471047.84
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kościoła parafialnego - Połajewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI