Przetarg 2017/2017/108656

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg 2017/2017/108656
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoszęcin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Instytucja Kultury
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Kultury im. W. Roździeńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108656
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108656 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Koszęcin:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524388-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury im. W. Roździeńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 28782300000, ul. ul. Sobieskiego  , 42286   Koszęcin, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 576 104, faks 343 576 104, e-mail kultura.koszecin@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.koszecin.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące elementy robót: - roboty rozbiórkowe - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej - wykonanie oświetlenia zewnętrznego - remont schodów zewnętrznych - wykonanie podkładów i nawierzchni utwardzonych z tłucznia kamiennego - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i betonowej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45112720-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Minimalny okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 5 lat. Gwarancja jest istotnym elementem oferty i nie spełnienie wymogu w zakresie minimalnego 5 letniego okresu gwarancji spowoduje spełnienie przesłanki sprzeczności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe będzie obligowało Zamawiającego do odrzucenia oferty w której minimalny 5 letni okres gwarancji nie został zaoferowany, jako sprzecznej z SIWZ, w myśl regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na etapie przed podpisaniem umowy, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót. Nieprzedłożenie przez wybranego Wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego Zamawiający potraktuje jako odmowę podpisania umowy. Maksymalny termin wykonania zamówienia: 16 październik 2017 r. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert Termin wykonania zamówienia należy w ofercie zadeklarować do: 31 sierpnia 2017r. lub 15 września 2017 r. lub 29 września 2017r. lub 16 październik 2017r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania przez obie Strony protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT283617.87
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika,  domax.biuro@wp.pl,  ul. Grabińska 8,  42-283,  Boronów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 342024,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326635,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342024,73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową budowę hali przemysłowej - Chełm Śląski
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową budowę hali przemysłowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI