Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTarnobrzeg
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Wojewódzka samorządowa osoba prawna
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109348
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109348 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Tarnobrzeg: Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 524693-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 83036649000000, ul. ul. Sikorskiego  , 39400   Tarnobrzeg, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 236 505, faks 158 236 505, e-mail sekretariat@word.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojewódzka samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie remontu budynku gospodarczego, sanitariatów i korytarza na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1: Remont elewacji budynku gospodarczego. Przedmiotem inwestycji są prace przy remoncie elewacji jednokondygnacyjnego budynku gospodarczego. Zgodnie Prace polegać będą na wykonaniu nowej wyprawy elewacyjnej z wyminą elementów elewacji. Wszystkie prace zostały szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej . Część 2: Remont sanitariatów ogólnodostępnych na parterze budynku biurowo-administracyjnego z remontem komunikacji ogólnodostępnej na parterze. REMONT SANITARIATÓW OGÓLNODOSTĘPNYCH NA PARTERZE BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNEGO Prace przy remoncie polegać będą: - demontażu wyposażenia istniejących sanitariatów, - skucie płytek ściennych i podłogowych, - demontaż systemowych sufitów podwieszanych, - wykonanie obudów w systemie konstrukcja aluminiowej z pokryciem płytą g-k, - wykonanie sufitów podwieszanych w systemie g-k, - przebudowie instalacji wod-kan, - przebudowie instalacji elektrycznej, - wykonaniu instalacji przywoławczej, - robotach wykończeniowych wewnętrznych, - wymianie stolarki drzwiowej. REMONT KOMUNIKACJI Z POCZEKALNIĄ NA PARTERZE BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNEGO Realizacja remontu komunikacji i poczekalni starej części parteru budynku WORD obejmuje roboty jak poniżej; - usuniecie z lamperii i słupów starego tynku mozaikowego, - usuniecie wykładziny z strefy obsługi klienta, - demontaż listew ochronnych na ścianach, - usuniecie płytek za ciemniejszym paskiem przy połączeniu wykładziny strefy obsługi klienta z płytkami korytarza (likwidacja skośnej linii). - zeskrobanie, zmycie starej farby na ścianach. Realizacja remontu wymagać będzie przeprowadzenia prac budowlanych i wykończeniowych jak poniżej; - przygotowanie posadzki po usuniętej wykładzinie do ułożenia wykładziny homogenicznej PCV obiektowej - ułożenie wykładziny, - szpachlowanie ścian do uzyskania jednolitej powierzchni, - zagruntowanie ścian celem usunięcia pyłów i zmniejszenia chłonności ściany, - ściany w dolnej części malowane do wysokości parapetów okiennych oraz na słupach okrągłych farba olejno - ftalowa matowa w kolorze szarym ( ton ciemniejszy od ścian powyżej ) - ściany powyżej lamperii malowane farbą lateksowa, - montaż listew odbojowych Wszystkie prace zostały szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45321131-1, 45430000-0, 45450000-6, 45432114-6, 45431100-8, 45431000-7, 45431200-9, 45442100-8, 45324000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remont elewacji budynku gospodarczego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT140243.90
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIWAX P.P.H.U. Wacław Grela,  miwax@pro.onet.pl,  ul. B. Śmiałego 2A,  39-400,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 172500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147024.34
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remont sanitariatów ogólnodostępnych na parterze budynku biurowo-administracyjnego z remontem komunikacji ogólnodostępnej na parterze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT108130.08
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MIWAX P.P.H.U. Wacław Grela,  miwax@pro.onet.pl,  ul. B. Śmiałego 2A,  39-400,  Tarnobrzeg,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 133000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107151.01
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI