Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. „Poprawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków- część dotycząca budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113016
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113016 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Słupsk: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków- część dotycząca budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce.”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizacje budynków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505841-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 89731

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 77098093000000, ul. ul. Szarych Szeregów  14, 76-200   Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 8418500, faks 59 8427111, e-mail przetargi@powiat.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków- część dotycząca budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce.”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.IV.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. docieplenie ścian osłonowych hali wraz z wyprawą elewacyjną, 2. docieplenie ścian zewnętrznych zaplecza hali z wyprawą elewacyjną, 3. docieplenie dachu hali styropianem jednostronnie laminowanym papą wraz z wykonaniem pokrycia z warstwy papy termozgrzewalnej, 4. docieplenie stropodachu zaplecza hali styropianem jednostronnie laminowanym papą wraz z wykonaniem pokrycia z warstwy papy termozgrzewalnej oraz obróbek blacharskich, 5. instalację odgromową, 6. montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, 7. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 8. odtworzenie opaski wokół budynku, 9. montaż wkładek termostatycznych oraz zaworów termostatycznych, 10. roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 1. PB i PW docieplenia hali widowiskowo-sportowej budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce ul. Bursztynowa 12 (załącznik nr 8), 2. PB instalacji regulacji centralnego ogrzewania hali widowiskowo-sportowej budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce ul. Bursztynowa 12 (załącznik nr 9), 3. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10), 4. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 11), 5. Przedmiar robót instalacyjnych (zał. nr 12), 6. Audyt energetyczny dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce,ul. Bursztynowa 12 ( załącznik nr 13). W związku z przeznaczeniem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 3.3 dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1. docieplanie ścian zewnętrznych budynku objętego zamówieniem wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, 2. docieplanie dachu hali i stropodachu zaplecza oraz ich pokrycia papą termozgrzewalną i wykonanie obróbek blacharskich, 3. montaż instalacji odgromowej, montaż oświetlenia zewnętrznego, 4. montaż stolarki, 5. wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych, 6. montaż wkładek i zaworów termostatycznych. o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45410000-4, 45440000-3, 45321000-3, 45260000-7, 45261410-1, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w pn. „Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków - część dotycząca budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce” zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w terminie związania z ofertą. Dnia 8 lipca br. upłynął powyższy termin co spowodowało unieważnienie postępowania. Zamawiający i Wykonawcy nie skorzystali z przysługującego prawa przedłużenia terminu związania z ofertą zgodnie z art. 85 ust. 2. Zamawiający nie ma podstaw do dalszego kontynuowania postępowania, gdyż ważność ofert już wygasła. Wobec powyższego „wybór oferty po upływie terminu związania z ofertą stanowi naruszenie przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Umowa na wykonanie zamówienia w wyniku takiego wyboru, byłaby dotknięta wadą – nieważnością względną, uprawniającą Prezesa Urzędu Zamówień publicznych do wystąpienia do sądu o jej unieważnienie zgodnie z art. 146 ust.6 pzp.” ( wyrok KIO 2206/2016 z dnia 6 grudnia 2016 roku).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI