Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStare Babice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stare Babice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110345
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110345 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Stare Babice: Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521070-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, krajowy numer identyfikacyjny 1327185500000, ul. Rynek  32, 05-082   Stare Babice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36, e-mail zamowienia.publiczne@stare-babice.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.stare-babice.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem umowy jest przebudowa istniejących wykuszy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym. 2. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne; 2) zabezpieczenie okien sal lekcyjnych w rejonie prowadzonych robót; 3) montaż rusztowań; 4) wykonanie obwodowych, betonowych nadlewek krawędziowych na wykuszach; 5) wykonanie montażu zabudów aluminiowych wykuszy wraz z wymianą izolacji cieplnej; 6) przebudowa czół i spodów dolnych płyt wspornikowych; 7) remont powierzchni ścian zewnętrznych w sąsiedztwie zabudowy wykuszy; 8) wymiana okien, 9) uzupełnienie posadzki wewnątrz pomieszczeń wykuszy; 10) remont powierzchni ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń wykuszy; 11) dostawa i montaż nowych podbitek dachowych drewnianych perforowanych; 12) uzupełnienie oraz wyprofilowanie istniejących dachowych obróbek blacharskich krawędziowych; 13) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3) Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia elementów. 4) Na czas korzystania z pomieszczenia sali lekcyjnej strefa w okolicy wejścia do wykuszy musi być zabezpieczona przed pyłem i kurzem. 5) Lokalizację zaplecza budowy należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 6) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sanitariaty przenośne celem korzystania z nich przez pracowników; Zamawiający nie dopuszcza korzystania z sanitariatów w budynku szkoły. Lokalizację sanitariatów przenośnych należy ustalić z Zamawiającym; 7) Prowadzenie jakichkolwiek robót po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od pracy, należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy jak i jego zaplecza, w trakcie prowadzenia swoich prac. W szczególności należy zabezpieczyć teren prowadzonych robót przed dostępem dzieci. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń, elementów budynku, wyposażenia itp. w trakcie prowadzenia prac. 10) Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 11) Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy. 12) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uprzednim opomiarowaniu i ustaleniu rozliczenia z Użytkownikiem (Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym). 13) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem; rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 14) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 15) W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek części budynku, wyposażenia, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów obiektu/nieruchomości Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia na własny koszt, według wytycznych i w uzgodnieniu z Zamawiającym; w przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 16) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren robót i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru; w zakresie uporządkowania Wykonawca musi usunąć wszelkie pozostałości po wykonanych robotach, a także sprzątnąć i zmyć wszystkie zajęte na czas robót pomieszczenia (w tym również pomieszczenia zaplecza, pomieszczenia składowe itp.); w przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 17) Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 18) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 19) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 21) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 22) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT115352.75
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mardbud Marek Dziwulski,  ,  ul. Sztygarów 5,  04-851,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 113 000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113 000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129 150
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI