Przebudowa ulicy Skarbka w Łęcznej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulicy Skarbka w Łęcznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁęczna
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łęczna
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108754
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108754 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Łęczna: Przebudowa ulicy Skarbka w Łęcznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528694-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna, krajowy numer identyfikacyjny 43102005500000, ul. Plac Kościuszki  5, 21010   Łęczna, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, faks 817 520 242, e-mail info@um.leczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Skarbka w Łęcznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IRG.271.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Skarbka w Łęcznej o długości 312,00 m i szerokości 5 ,00 m o nawierzchni bitumicznej. Planowana do realizacji inwestycja zlokalizowana jest wśród zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej. 2. Planowany zakres przebudowy obejmuje: 1). przebudowę drogi o projektowanej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego modyfikowanego polimeroasfaltem częściowo na nowej konstrukcji, częściowo jako wzmocnienie istniejącej nawierzchni, 2). przebudowę istniejących i budowę nowych zatok postojowych z betonowej kostki brukowej, 3). budowę i przebudowę chodników zlokalizowanych wzdłuż przedmiotowej drogi z betonowej kostki brukowej, 4). budowę i przebudowę linii oświetleniowej, 5). wykonaniu nowych i demontażu istniejących wpustów deszczowych wraz z przykanalikami do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, 6). wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlano-wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej, przedmiarach robót stanowiących jedynie podstawę informacyjną oraz projekcie umowy o roboty budowlane. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną z zarejestrowaniem jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej na własny koszt. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45231400-9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych. 5. Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, (działając na podstawie art. 29 ustawy), wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze co najmniej 14 osób, w tym: - 1 operator rozkładarki mas bitumicznych, - 2 operatorów walców drogowych, - 4 robotników wykwalifikowanych w zakresie układania nawierzchni bitumicznych, - 6 robotników drogowych, - 1 operator maszyn budowlanych (koparko-ładowarki). 6. Na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca obowiązany jest przedstawić kopię umów o pracę oraz dokument ZUS (RMUA) dla pracowników, wskazanych w ust. 5. Uwagi: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy uproszczony. Ceny jednostkowe w kosztorysie powinny być jednakowe dla analogicznych pozycji w poszczególnych zadaniach. W przypadku różnicy tych cen Wykonawca zobowiązany jest złożyć wyjaśnienie. 2) Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający podział na 3 zadania oraz ewentualne podwykonawstwo, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i który stanowił będzie nierozłączną część zawartej umowy. Harmonogram musi obejmować co najmniej elementy robót, w układzie umożliwiającym częściowe ich rozliczanie oraz uwzględniać obowiązujące stawki podatku VAT. 2. Warstwę ścieralną należy wykonać bez szwu podłużnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45231400-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT511050.40
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.,  ,  ul. Krańcowa 7,  21-100,  Lubartów,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 825941.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 825941.19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 825941.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI