Przebudowa ulicy Puławskiej w Opolu Lubelskim wraz z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ulicy Puławskiej w Opolu Lubelskim wraz z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOpole Lubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Opole Lubelskie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109483
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109483 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Opole Lubelskie: Przebudowa ulicy Puławskiej w Opolu Lubelskim wraz z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 536989-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Lubelskie, krajowy numer identyfikacyjny 43102002600000, ul. ul. Lubelska  4, 24300   Opole Lubelskie, państwo Polska, woj. brak, tel. 81 827 72 01, faks 81 827 72 00, e-mail sekretariat@opolelubelskie.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Puławskiej w Opolu Lubelskim wraz z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IPR.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) przebudowy drogi gminnej nr 108213 L – ul. Puławskiej w Opolu Lubelskim od km 0+007,95 do km 0+282,00 polegającej na: a) przebudowę ulicy o nawierzchni asfaltowej b) przebudowę chodników obustronnych; c) przebudowę skrzyżowania z ul. 25 lecia PRL w km 0+135,03; d) przebudowę zjazdów publicznych do przyległych działek; e) przebudowę parkingów. 2) przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Puławskiej. Zakres robót obejmuje: a) wymianę sieci wodociągowej o łącznej długości około 368 mb wraz z przepięciem istniejących przyłączy oraz odcinków bocznych oraz hydrantami; b) wymianę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości około 325 mb polegająca na wymianie rur i studni po istniejącej trasie oraz przepięcie istniejących przyłączy i odcinków bocznych. 2. Zamawiający wymaga dokonania wymiany gruntu na piasek przy robotach związanych z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił możliwość ciągłej pracy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla użytkowników podczas prowadzonych robót. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa , stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu drogowego (branża drogowa) oraz dokumentacja projektowa , stanowiąca załączniki do SIWZ, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu drogowego (branża sanitarna). 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 8. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45111000-8, 45231300-8, 45330000-9, 45233223-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Przebudowa ulicy Puławskiej w Opolu Lubelskim wraz z wymianą sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej”. Uzasadnienie Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Na realizację przedmiotowego postępowania Zamawiający przeznaczył kwotę 788.997,86 zł brutto. Ponieważ oferta Wykonawcy WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik przekracza kwotę przeznaczoną na realizację w/w zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie zostaje unieważnione.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT641461.67
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż zestawu monitoringu marki Hikvision- Godzianów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania01-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż zestawu monitoringu marki Hikvision. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy stadionie w Krzątce”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: "Przebudowa drogi ul. Poprzecznej w Górze Włodowskiej - UE"
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa budynku zaplecza sportowego przy stadionie w Krzątce”
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: "Przebudowa drogi ul. Poprzecznej w Górze Włodowskiej - UE"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI