II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: Przebudowa ulicy MiĹej i Jana PawĹa II w Rzekuniu z uzupeĹnieniem brakujÄ
cej infrastruktury technicznej
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiot zamĂłwienia obejmuje - âPrzebudowa ulicy MiĹej i Jana PawĹa II w Rzekuniu z uzupeĹnieniem brakujÄ
cej infrastruktury technicznejâ. 1.1 Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie nastÄpujÄ
cych rodzajĂłw robĂłt: Zadanie 1: Przebudowa ulicy Jana PawĹa II i ulicy MiĹej (na odcinku od ul. Ks. SkĹodowskiego do koĹca ulicy) z uzupeĹnieniem brakujÄ
cej infrastruktury technicznej. roboty pomiarowe; usuniÄcie krzewĂłw; roboty rozbiĂłrkowe; zabezpieczenie istniejÄ
cej sieci energetycznej; roboty ziemne; pobocza utwardzone i zjazdy; konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR1 â zamĂłwienie dotyczy wykonania tylko warstwy wiÄ
ĹźÄ
cej; zjazdy; chodniki; regulacja uzbrojenia podziemnego; oznakowanie pionowe; krawÄĹźniki i obrzeĹźa; przyĹÄ
cza wodociÄ
gowe do granic posesji; zaprojektowanie i wykonanie 6 szt. przyĹÄ
czy kanalizacyjnych do granic dziaĹek. UWAGA: ZamĂłwienie nie obejmuje wykonania przyĹÄ
czy poza pasem drogowym Zmiana szerokoĹci nawierzchni bitumicznej ul. MiĹej na odcinku od km 0+205,50 do 0+458,53 z 5,50 na 5,00 m Zadanie 2: Przebudowa ulicy MiĹej (na odcinku od ul. Mazowieckiej do ul. Ks. SkĹodowskiego) w Rzekuniu z uzupeĹnieniem brakujÄ
cej infrastruktury technicznej. roboty przygotowawcze; remont istniejÄ
cej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem poszerzenia istniejÄ
cej nawierzchni; przepusty; krawÄĹźniki i obrzeĹźa; zjazdy z kostki; zjazdy bitumiczne; chodniki; nawierzchnia jezdni; pobocza; roboty wykoĹczeniowe; organizacja ruchu; przyĹÄ
cza wodociÄ
gowe do granic posesji- ul. MiĹa (roboty ziemne i montaĹźowe); przyĹÄ
cza kanalizacji sanitarnej do granic posesji â ul. MiĹa (roboty ziemne ST i roboty montaĹźowe); wymiana studni sieciowych kanalizacji sanitarnej â ul. MiĹa; odwodnienie- ul. MiĹa (wpusty miejscowe- roboty ziemne, wpusty miejscowe- roboty montaĹźowe); Zadanie 3: Przebudowa drogi wojewĂłdzkiej nr 627 (km 7+239) w zakresie wĹÄ
czenia ul. Jana PawĹa II do ul. Ostrowskiej w Rzekuniu. roboty przygotowawcze; roboty rozbiĂłrkowe; korytowanie; chodnik; jezdnia; krawÄĹźniki, obrzeĹźa; roboty wykoĹczeniowe; inĹźynieria ruchu; Zadanie 4: Przebudowa sieci wodociÄ
gowej ul. MiĹa w Rzekuniu odcinek W1-W23. SieÄ wodociÄ
gowa z przyĹÄ
czami zakoĹczonymi na granicy posesji a w przypadku istniejÄ
cych przyĹÄ
czy z przepiÄciem na odcinku W1-W23 (sieÄ wodociÄ
gowa, przyĹÄ
cza wody). OdtworzyÄ nawierzchniÄ bitumicznÄ
po wykonanych robotach na odcinku W1-W3 uzyskanie na podstawie udzielonego peĹnomocnictwa decyzji pozwolenia na uĹźytkowanie sieci wodociÄ
gowej. 2. W ramach zamĂłwienia Wykonawca bÄdzie zobowiÄ
zany rĂłwnieĹź do: a) uzyskania w imieniu ZamawiajÄ
cego pozwolenia na uĹźytkowanie sieci wodociÄ
gowej. b) udzielnie gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 60 lub 72 miesiÄcy, liczÄ
c od dnia koĹcowego odbioru robĂłt (okres gwarancji uzaleĹźniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez WykonawcÄ); c) wykonania na wĹasny koszt wytyczenia trasy drogi, sieci, przyĹÄ
czy oraz obsĹugi geodezyjnej; d) wykonania na wĹasny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; e) przedstawienia do akceptacji przed przystÄ
pieniem do robĂłt aprobat technicznych, certyfikatĂłw, Ĺwiadectw dopuszczalnoĹci na wbudowane urzÄ
dzenia i materiaĹy budowlane; f) przedstawienia protokoĹĂłw badaĹ wszystkich przewodĂłw w zakresie szczelnoĹci, badaĹ gruntu (wskaĹşnik zagÄszczenia); g) wykonania badaĹ wody; h) ZamawiajÄ
cy zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbÄdnych informacji do sporzÄ
dzenia oferty; i) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujÄtym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robĂłt oraz specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia; j) prowadzenia robĂłt zgodnie z DokumentacjÄ
Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru RobĂłt Budowlanych; k) dokonania napraw wszelkich zniszczeĹ powstaĹych w trakcie realizacji zamĂłwienia na wĹasny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamĂłwienia; l) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktĂłw geodezyjnych na wĹasny koszt; m) zamĂłwienie powinno byÄ zrealizowane zgodnie z obowiÄ
zujÄ
cymi przepisami techniczno â budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiaĹĂłw dostarczonych przez WykonawcÄ, odpowiadajÄ
cych wymogom wyrobĂłw dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okreĹlonych w ustawie âPrawo Budowlaneâ tj. posiadajÄ
cych certyfikat; n) zapewnienia przejezdnoĹci drĂłg i utrzymania bezpieczeĹstwa terenu budowy, oraz robĂłt poza placem budowy, a w szczegĂłlnoĹci: zabezpieczenia terenu budowy przed dostÄpem osĂłb nieupowaĹźnionych zapewniajÄ
c bezpieczne dojĹcia i dojazdy do istniejÄ
cych posesji; o) ewentualne zastosowane nazwy producentĂłw wĹasne w dokumentacji przetargowej sĹuĹźÄ
wyĹÄ
cznie do okreĹlenia parametrĂłw technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamĂłwienia oznaczajÄ
,,lub rĂłwnowaĹźnyâ. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robĂłt budowlanych okreĹlone sÄ
na poziomie minimalnym, tzn. ZamawiajÄ
cy dopuszcza zastosowanie materiaĹĂłw o parametrach rĂłwnowaĹźnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robĂłt i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robĂłt lecz nie gorszych. Za urzÄ
dzenia i materiaĹy rĂłwnowaĹźne ZamawiajÄ
cy uzna te, ktĂłre posiadajÄ
takie same parametry techniczne i jakoĹciowe a zastosowanie ich w Ĺźaden sposĂłb nie wpĹynie na prawidĹowe funkcjonowanie obiektu; p) Wszystkie nazwy wĹasne materiaĹĂłw i urzÄ
dzeĹ uĹźyte w dokumentacji przetargowej sÄ
podane przykĹadowo i okreĹlajÄ
jedynie minimalne oczekiwane parametry jakoĹciowe oraz wymagany standard. r) JeĹli w opisie przedmiotu zamĂłwienia lub dokumentacji projektowej zostaĹy wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urzÄ
dzeĹ i materiaĹĂłw naleĹźy je traktowaÄ, jako propozycje projektanta. ZamawiajÄ
cy dopuszcza zastosowanie rĂłwnowaĹźnych materiaĹĂłw i urzÄ
dzeĹ w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardĂłw technicznych, technologicznych i jakoĹciowych. Ponadto zamienne materiaĹy lub urzÄ
dzenia przyjÄte do wyceny: winny speĹniaÄ funkcjÄ, jakiej majÄ
sĹuĹźyÄ, winny byÄ kompatybilne z pozostaĹymi urzÄ
dzeniami, aby zespóŠurzÄ
dzeĹ dawaĹ zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogÄ
wpĹywaÄ na zmianÄ rodzaju i zakresu robĂłt budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Wykonawca, ktĂłry powoĹuje siÄ na rozwiÄ
zania rĂłwnowaĹźne opisywane przez ZamawiajÄ
cego, jest obowiÄ
zany wykazaÄ, Ĺźe oferowane przez niego roboty budowlane speĹniajÄ
wymagania okreĹlone przez ZamawiajÄ
cego. s) KaĹźda zmiana technologii wykonania robĂłt z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Projektanta, ktĂłry wykonaĹ dokumentacjÄ oraz ZamawiajÄ
cego. Koszt wprowadzenia zmian obciÄ
Ĺźa WykonawcÄ. t) SzczegĂłĹowy zakres robĂłt do wykonania zawierajÄ
zaĹÄ
czone do SIWZ: projekt budowlany, szczegĂłĹowa specyfikacja techniczna, przedmiary robĂłt (przedmiary robĂłt maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamĂłwienia naleĹźy wykonaÄ na podstawie w/w dokumentĂłw zgodnie z obowiÄ
zujÄ
cymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzglÄdniÄ w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieĹźnoĹci pomiÄdzy dokumentacjÄ
, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robĂłt)- przesÄ
dzajÄ
zapisy dokumentacji projektowej. 3. Wymagania, o ktĂłrych mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamĂłwieĹ publicznych. 3.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a. âZamawiajÄ
cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcÄ, podwykonawcÄ lub dalszego podwykonawcÄ osĂłb wykonujÄ
cych wszelkie czynnoĹci wchodzÄ
ce w tzw. koszty bezpoĹrednie na podstawie umowy o pracÄ. Tak wiÄc wymĂłg ten dotyczy osĂłb, ktĂłre wykonujÄ
czynnoĹci bezpoĹrednio zwiÄ
zane w wykonywaniem robĂłt, czyli tzw. pracownikĂłw fizycznych. WymĂłg nie dotyczy wiÄc, miÄdzy innymi osĂłb: kierujÄ
cych budowÄ
, wykonujÄ
cych obsĹugÄ geodezyjnÄ
, dostawcĂłw materiaĹĂłw budowlanych. 3.2. W trakcie realizacji zamĂłwienia ZamawiajÄ
cy uprawniony jest do wykonywania czynnoĹci kontrolnych wobec wykonawcy odnoĹnie speĹniania przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych wskazane w punkcie 1 czynnoĹci. ZamawiajÄ
cy uprawniony jest w szczegĂłlnoĹci do: a) ĹźÄ
dania oĹwiadczeĹ i dokumentĂłw w zakresie potwierdzenia speĹniania ww. wymogĂłw i dokonywania ich oceny, b) ĹźÄ
dania wyjaĹnieĹ w przypadku wÄ
tpliwoĹci w zakresie potwierdzenia speĹniania ww. wymogĂłw, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania Ĺwiadczenia. 3.3. W trakcie realizacji zamĂłwienia na kaĹźde wezwanie ZamawiajÄ
cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedĹoĹźy ZamawiajÄ
cemu wskazane poniĹźej dowody w celu potwierdzenia speĹnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracÄ przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ osĂłb wykonujÄ
cych wskazane w punkcie 1 czynnoĹci w trakcie realizacji zamĂłwienia: a) oĹwiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych czynnoĹci, ktĂłrych dotyczy wezwanie ZamawiajÄ
cego. OĹwiadczenie to powinno zawieraÄ w szczegĂłlnoĹci: dokĹadne okreĹlenie podmiotu skĹadajÄ
cego oĹwiadczenie, datÄ zĹoĹźenia oĹwiadczenia, wskazanie, Ĺźe objÄte wezwaniem czynnoĹci wykonujÄ
osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracÄ wraz ze wskazaniem liczby tych osĂłb, rodzaju umowy o pracÄ i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do zĹoĹźenia oĹwiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3.4. Z tytuĹu niespeĹnienia przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych wskazane w punkcie 3.1 czynnoĹci ZamawiajÄ
cy przewiduje sankcjÄ w postaci obowiÄ
zku zapĹaty przez wykonawcÄ kary umownej w wysokoĹci 1000,00 PLN za kaĹźdy taki przypadek. NiezĹoĹźenie przez wykonawcÄ w wyznaczonym przez ZamawiajÄ
cego terminie ĹźÄ
danych przez ZamawiajÄ
cego dowodĂłw w celu potwierdzenia speĹnienia przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracÄ traktowane bÄdzie jako niespeĹnienie przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracÄ osĂłb wykonujÄ
cych wskazane w punkcie 3.1. czynnoĹci. 4. W przypadku uzasadnionych wÄ
tpliwoĹci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcÄ lub podwykonawcÄ, ZamawiajÄ
cy moĹźe zwrĂłciÄ siÄ o przeprowadzenie kontroli przez PaĹstwowÄ
InspekcjÄ Pracy. 5. Inne informacje 1) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wykonania nawierzchni bitumicznej jednolitej bezszwowej; 2) Urobek z korytowania odwieĹşÄ na miejsce wskazane przez ZamawiajÄ
cego na terenie Gminy RzekuĹ; 3) Do budowy infrastruktury wodociÄ
gowej uĹźywaÄ ksztaĹtek i armatury z Ĺźeliwa sferoidalnego.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Nie
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV: