Ogłoszenie nr 111703 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528817-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
6077887900000, ul.
ul. Krochmalna
,
20401
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
814 665 700, faks
814 665 701, e-mail
zamowienia@zdm.lublin.eu
Adres strony internetowej (URL): http://zdm.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Bohaterów Monte Cassino w Lublinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Krasińskiego do wysokości obiektu mostowego w ciągu ul. Armii Krajowej wraz z przebudową kładki nad ul. Bohaterów Monte Cassino – Etap II – odcinek od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Zana, realizowana na podstawie dokumentacji projektowej pn.: „Przebudowa ulicy Bohaterów Monte Cassino w Lublinie od skrzyżowania z ul. Krasińskiego do skrzyżowania z ul. Zana oraz przebudowa kładki dla pieszych nad
ul. Bohaterów Monte Cassino (w rejonie skrzyżowania z ul. Armii Krajowej)”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP-PS.221.1.35.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przebudowę jednojezdniowego odcinka ul. Bohaterów Monte Cassino w tym m.in poszerzenie jezdni. 2. Budowę/przebudowę ciągów pieszo-rowerowych. 3. Przebudowę zatok autobusowych oraz zatoki dla taksówek. 4. Przebudowę muru oporowego wzdłuż ul. Skrzetuskiego. 5. Przebudowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę sieci wod.-kan. 6. Przebudowę i zabezpieczenie sieci gazowej. 7. Przebudowę trakcji trolejbusowej. 8. Przebudowę oświetlenia ulic. 9. Przebudowę elektroenergetycznych linii kablowych SN i NN. 10. Przebudowę i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej Orange. 11. Przebudowę i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej Nplay. 12. Budowę kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb sygnalizacji świetlnej. 13. Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudowywanym układem drogowym oraz nasadzenia zieleni. 14. Rekultywację terenu. 15. Opracowanie projektów
czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem a następnie oznakowanie miejsc robót. 16.Wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu a następnie wykonanie na jego podstawie oznakowania pionowego i poziomego. 17. Wykonanie monitoringu odcinków kanalizacji deszczowej i sanitarnej objętych robotami wraz z czyszczeniem w/w sieci przed upływem gwarancji. 18. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 19. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 20. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 21. Wykonanie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z STWiORB. 22. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie operatu kolaudacyjnego. 23. Uporządkowanie obszaru
przyległego. 24. Przekazanie zrealizowanych robót. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, których wykonanie polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej
czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do
wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233000-9,
45111000-8,
45230000-8,
45232310-8,
45231000-5,
45112000-5,
45221000-2,
45310000-3,
45315600-4,
45316110-9,
45112700-2
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8227962.07 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. w Lublinie,
,
ul. Grygowej 23,
20-260,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6831417.70 Oferta z najniższą ceną/kosztem 6831417.70 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8542202.57 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.