Ogłoszenie nr 113053 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520524-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypin, krajowy numer identyfikacyjny
91086671000000, ul.
ul. Warszawska
40,
87500
Rypin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 280 96 19, faks
54 280 96 54, e-mail
joanna.lewandowska@rypin.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rypin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Pogodnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy odcinka ulicy Pogodnej w Rypinie. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) robót rozbiórkowych m.in. istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej (26m2), istniejących krawężników betonowych (17 mb), ław betonowych (1,02 m3), obrzeży betonowych (17 mb) wraz z wywozem materiału z rozbiórki poza plac budowy, b) robót ziemnych wraz z transportem urobku na odkład w ilości około 364 m3 oraz profilowaniem i zagęszczenie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne w ilości około 952 m2, c) regulacji istniejących elementów uzbrojenia terenu w tym: studni kanalizacji sanitarnej (7 szt.), zasuw wodociągowych (8 szt.), studni telekomunikacyjnych (2 kpl.), d) nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm i warstwie stabilizacji cementem o Rm=5 Mpa (przywiezionej z węzła betoniarskiego) wzmacniającej podłoże o gr. 15 cm, w ilości około 566 m2, e) nawierzchni chodnika z kostki betonowej (szarej) o gr. 6 cm na warstwie odcinającej z piasku o gr. 10 cm w ilości około 221m2, f) nawierzchni zjazdów z kostki betonowej (czerwonej) o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15cm i warstwie odcinającej z piasku o gr. 10 cm w ilości około 166 m2, g)ustawienia krawężników betonowych w ilości około 255 mb oraz obrzeży betonowych w ilości około 205 mb, h) humusowania wraz obsianiem mieszanką traw w ilości około 308 m2, i) montażu oznakowania pionowego w ilości 6 sztuk oraz wykonanie oznakowania poziomego w ilości około 12 m2, j) montażu wpustów ulicznych w ilości 3 szt. wraz z przykanalikami w ilości 7 mb i wykonaniem studni rewizyjnej w ilości 1 szt., k) linii kablowej nn 0,4 kV oświetlenia drogowego wraz z ustawieniem słupów i montażem opraw oświetleniowych w ilości 5 szt.. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112000-5,
45233220-7,
45233000-9,
45233120-6,
45330000-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT151073.82 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Michał Podralski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DROGBUD Zakład Robót Drogowo Budowlanych Michał Podralski,
biuro-zdb-drogbud.pl,
Krojczyn 64A,
87-610,
Dobrzyń n. Wisłą, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 185820.80 Oferta z najniższą ceną/kosztem 185820.80 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185820.80 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.