Przebudowa skrzyżowania ulic: Zdrojowa, Widok, Narutowicza, Przejazd wraz z rewitalizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic: Zdrojowa, Widok, Narutowicza, Przejazd wraz z rewitalizacją skweru przy ul.Zdrojowej (pomiędzy ul.Widok a sklepem Biedronka) - budowa ronda - roboty dodatkowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoCiechocinek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyGmina Miejska Ciechocinek
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110036
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110036 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Ciechocinek: Przebudowa skrzyżowania ulic: Zdrojowa, Widok, Narutowicza, Przejazd wraz z rewitalizacją skweru przy ul.Zdrojowej (pomiędzy ul.Widok a sklepem Biedronka) - budowa ronda - roboty dodatkowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek, krajowy numer identyfikacyjny 91086639900000, ul. ul. Kopernika  19, 87720   Ciechocinek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 542 836 423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania ulic: Zdrojowa, Widok, Narutowicza, Przejazd wraz z rewitalizacją skweru przy ul.Zdrojowej (pomiędzy ul.Widok a sklepem Biedronka) - budowa ronda - roboty dodatkowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
wymiana krawężników betonowych wystających - 36mb, montaż studzienki beton. ściekowej ulicznej d500 z osadnikiem, przyłącze kanalizacyjne d150 - 6mb, wymiana studni z kręgów betonowych d1200 z włazem żeliwnym, kanał kanalizacyjny d200 – 9,5mb, osadzenie włazów żeliwnych na istniejących studzienkach – 3szt, dodatkowe rozbiórki nawierzchni, przebudowa chodników istniejących
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT22921.90
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ,  biuro@wprd.pl,  Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II nr 7,  87-853,  Kruszyn,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22921.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22921.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22921.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie realizacji robót wystąpiła konieczność wykonania zakresu robót nieujętego w umowie podstawowej i obejmującego: wymianę krawężników betonowych wystających - 36mb, montaż studzienki beton. ściekowej ulicznej d500 z osadnikiem, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego d150 - 6mb,wymianę studni z kręgów betonowych d1200 z włazem żeliwnym, wykonanie kanału kanalizacyjny d200 – 9,5mb, osadzenie włazów żeliwnych na istniejących studzienkach – 3szt,dodatkowe rozbiórki nawierzchni, przebudowę chodników istniejących.Bez wykonania tego zakresu robót niemożliwe byłoby prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego.Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła - Pluskowęsy
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji północnej kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI