Ogłoszenie nr 110509 - 2017
z dnia 2017-07-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530760-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
63128108000000, ul.
ul. Zielona
8,
61851
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 593 430, faks
618 593 429, e-mail
marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.zdp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa przepustów (2sztuki) odprowadzających wodę z pasa drogowego drogi nr 2460P w m. Czapury i Wiórek na skarpie rzeki Warty
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZDP.WO.261.3.20/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa zakończeń 2 sztuk przepustów odprowadzających wodę z pasa drogowego drogi powiatowej nr 2460P w m. Czapury i m. Wiórek (ul. Poznańska) wraz z budową urządzeń odprowadzających wodę do rzeki Warty, umożliwiających właściwe ukształtowanie powierzchni skarpy rzeki oraz prawidłowe odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni układu drogowego. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: - podbicie istniejących fundamentów ścian czołowych, - częściową rozbiórkę górnych części istniejących ścian czołowych przepustów, - wykonanie elementów posadowienia przedłużeń przewodów przepustów, - ułożenie elementów wydłużenia przepustów wraz z konstrukcją wylotów, - wykonanie izolacji, - wykonanie zasypek konstrukcji, - docelowe wyprofilowanie powierzchni skarp, - ułożenie elementów odprowadzających wodę w kierunku rzeki, - miejscowa rozbiórka i odtworzenie opaski brzegowej z narzutu kamiennego - wykonanie umocnień powierzchni skarpy w rejonie wykonanych wcześniej elementów, - uporządkowanie terenu Wymagania techniczne zostały określone w szczegółowym opisie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej tj. tymczasowej organizacji ruchu, branży mostowej, branży sanitarnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45221110-6
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233120-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT132340.98 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INPRO-BUD Andrzej Świderski Spółka Jawna,
,
ul. Omańkowskiej 3,
60-465,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 212980.28 Oferta z najniższą ceną/kosztem 212980.28 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 422723.93 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.