Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-02-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/33009
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 33009 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Malbork: Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22576

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Słowiański  17, 82200   Malbork, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 556 460 400, faks , e-mail starostwo@powiat.malbork.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.272.1.2017r
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy zespołu dwóch budynków użyteczności publicznej przy ul. Plac Słowiański 6 w Malborku na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.: 1.Szczegółowy zakres zamówienia Przebudowa obejmować będzie parter budynku A – budynku Prokuratury (dz. nr 12/2) oraz budynek B – obiekt dobudowany do strony Nogatu (dz. nr 11/6) wraz z łącznikiem. Przebudowa ma na celu przystosowanie pomieszczeń: -do potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie - do wymagań przepisów bezpieczeństwa pożarowego - dostępu dla osób niepełnosprawnych - do obecnie obowiązujących przepisów technicznych, BHP, higieniczno-sanitarnych, pracy oraz innych przepisów odrębnych Dane powierzchniowo kubaturowe: - Powierzchnia zabudowy: 449,24 m2 - Powierzchnia użytkowa parteru : 342,52 m2 - Powierzchnia użytkowa piętra: 149,11 m2 - Kubatura brutto: 2879,00 m3 - Wysokość średnia użytkowa netto: 4,56 m / 2,90 m 2.Zakres robót: W ramach przebudowy planuje się następujące roboty Roboty budowlane: - wyburzenie ścianek murowanych i wzniesienie nowych ścianek działowych w technologii lekkiej - obudowanie klatki schodowej w części B – wydzielenie drogi ewakuacyjnej - przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych ( stworzenie pochylni w łączniku - WC dla niepełnosprawnych) - projektuje się nowe schody zewnętrzne do części B - zmiana umiejscowienia kilku otworów drzwiowych - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku - prace remontowe pomieszczeń ( wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie pomieszczeń okładziny ścienne glazurą w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie okładzin podłogowych płytką gres i wykładziną homogeniczną, -ułożenie papy termozgrzewalnej trudno zapalnej i nierozprzestrzeniającej ogień wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania. Instalacja elektryczna i elektroenergetyczna: Wykonanie pod-rozdzielnic: R-1, R-2, R-3, RK, R-UPS - wymiana wewnętrznych linii zasilających - wymiana instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego - Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych, połączeń wyrównawczych - Wykonanie instalacji logicznej - Wykonanie instalacji odgromowej - Wykonanie badań i pomiarów wykonanych instalacji Instalacja sanitarna: - przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej w obrębie nowo zaprojektowanych urządzeń sanitarnych - wymiana i zwiększenie ilości hydrantów wewnętrznych p.poż - wymiana ogrzewaczy wody - wymiana grzejników żeliwnych żeberkowych na grzejniki stalowe płytowe w wyznaczonych pomieszczeniach - wykonanie wentylacji mechanicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót zawarte są w: - Dokumentacji projektowej, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - Pomocniczo przedmiary robót, UWAGA. Zamawiający wprowadza następujące elementy robót nie ujętych w dokumentacji projektowej A niezbędnych do wykonania: 1.W pomieszczeniu nr 0.14 Pom. biurowe należy wymienić grzejnik żeliwny na stalowy płytowy o mocy grzewczej 22K/600/1200 – 1 szt 2.Należy wymienić istniejący wyłaz na dach na systemowy z kopułą termiczną będący jednocześnie świetlikiem o wymiarze 80 x80 cm, zamykany na klucz z dopasowaniem istniejącego otworu- 1 kpl 3.Wykonać nowe obróbki oraz wymienić papę termozgrzewalną na daszku nad wjazdem do garażu (blacha oc. Powlekana koloru brązowego) – 1kpl 4. Wymienić wszystkie obróbki blacharskie na dachu budynku B oraz łączniku(blacha oc. powlekana koloru brązowego) 5.Wymianie podlegają wszystkie rynny i rury spustowe ( blacha oc. powlekana koloru brązowego) 6. Należy wykonać tynkowanie i wyprawę z tynku żywicznego wszystkich kominów na dachu wraz z montażem kratek wentylacyjnych z możliwością ich zdjęcia do przeprowadzenia przeglądów okresowych oraz wykonania nakładek z blachy oc. powlekanej koloru brązowego na czapy kominowe. 7.Wykonanie instalacji elektrycznej do zaprojektowanego wentylatora kanałowego instalacji wentylacyjnej Wraz z zabezpieczeniem w rozdzielni RI (rodzaj przewodu oraz zabezpieczenia będzie zależało Od zaoferowanego przez oferenta wentylatora- zaprojektowana moc 400 m3/h) Zamawiający informuje, iż jednocześnie z wykonywanym zakresem robót będą wykonywane roboty przez Prokuraturę Okręgową w Gdańsku, która przeprowadzi wymianę pionów instalacji centralnego ogrzewania w zaprojektowanych pomieszczeniach: 0.06, 0.07, 0.08,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art.93.1.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamowień Publicznych( Dz.U.z 2015r poz.2164 z późn.zm) unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia na Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork Zamawiający na sfinasowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 446.294,07 zł brutto. W postepowaniu wpłyneły dwie oferty. 1.Przedsiębiorstwo Budowlano Projektowe „MABET” Marek Hołowiński 83-200 Starogard Gdański ul. Boh. Monte Cassino 19 Cena ofertowa 542.585,20 zł brutto 2.Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „LESZCZYŃSKI” Andrzej Leszczyński 82-200 Malbork ul. Dworcowa 14A Cena ofertowa 605.563,69 zł brutto Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawa urządzeń multimedialnych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie terenu przy ul. Głównej w Lubojence wraz z konserwacją stawu i rowów
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: ul. Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką 374”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI