Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPyskowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pyskowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-26
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112350
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112350 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.
Pyskowice: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014-2020.Działanie10.02.01
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511475-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 89500-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625759300000, ul. ul. Strzelców Bytomskich  3, 44120   Pyskowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 326 000, faks 323 326 002, e-mail przetargi@pyskowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pyskowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GK.271.013.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny w budynku przy ul. Sikorskiego 83 w Pyskowicach” Zakres robót obejmuje w szczególności: - Przebudowa części I piętra budynku przy ulicy Sikorskiego 83 z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej , remontem klatki schodowej i schodów wejściowych oraz wykonaniem chodnika od ulicy do wejścia do budynku w zakresie wskazanym w projekcie technicznym. ( załącznik nr 8a; nr 12a do SIWZ ) - Wykonanie nowej instalacji wodnej , hydrantowej , centralnego ogrzewania i kanalizacji sanitarnej w zakresie wskazanym w projekcie technicznym. ( załącznik nr 8c; nr 12c do SIWZ ) - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z tablicą bezpiecznikową, instalacji oświetlenia ,instalacji oddymiania klatki schodowej, instalacji domofonowej cyfrowej oraz instalacji okablowania strukturalnego LAN w zakresie wskazanym w projekcie technicznym ( załącznik nr 8b; 12b do SIWZ ) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): - 45 00 00 00 - 7 - Roboty budowlane. - 45 10 00 00 - 8 - Przygotowanie terenu pod budowę. - 45 21 50 00 - 7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej. - 45 21 52 00 – 9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej. - 45 21 00 00 – 2 - Roboty budowlane w zakresie budynków. - 45 41 00 00 – 4 - Tynkowanie. - 45 42 00 00 – 7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie. - 45 43 00 00 – 0 - Pokrywanie podłóg i ścian. - 45 44 00 00 – 3 - Roboty malarskie i szklarskie. - 45 45 00 00 – 6- Roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe. - 45 11 00 00 – 1- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne. - 45 31 00 00 - 3 - Roboty instalacyjne elektryczne. - 45 33 00 00 - 9 - Hydraulika i roboty sanitarne. - 45 33 22 00 - 5 - Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych. - 45 33 24 00 - 7 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego. - 45 33 23 00 - 6 - Instalacje kanalizacyjne z tworzyw sztucznych. - 45 23 13 00 - 8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków Szczegółowy zakres robót precyzują załączone do SIWZ: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 5a;5b;5c do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7a;7b;7c;7d do SIWZ, oraz projekt techniczny załącznik nr 8a;8b;8c do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przed rozpoczęciem robót plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z wymogami ustawowymi).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45215000-7, 45215200-9, 45210000-2, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45110000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45332200-5, 45332400-7, 45332300-6, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Na otwarciu ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zamówienie tj. 422.120,50 zł brutto. W terminie wpłynęły dwie oferty. Każda z zaoferowanych przez Wykonawców cen przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 539.996,47 zł. W przetargu złożono jeszcze jedną ofertę za cenę 489.500,00 zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT343187.40
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI