Ogłoszenie nr 112979 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 87799-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, krajowy numer identyfikacyjny
69058177800000, ul.
Czarna 260
,
37125
Czarna, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 2262324, 017 2262606, faks
017 2262324 w. 232, e-mail
inwestycje@gminaczarna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaczarna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku Ośrodka Kultury w Krzemienicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WI.271.2.3. 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje roboty branży konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej w tym m.in.: 1) rozbudowę budynku od strony południowej nad częścią budynku, w której mieści się Ośrodek Kultury, 2) częściową nadbudowę skrzydła zachodniego (nad foyer i przysceniem), 3) przebudowę istniejących pomieszczeń, 4) roboty w zakresie p.poż. i oddymiania, 5) budowę szybu montaż widny dla niepełnosprawnych, 6) przebudowę istniejących dachów i częściową przebudowę stropów, 7) docieplenie przegród zewnętrznych budynku z wymianą podłoży i posadzek oraz wykonanie nowej elewacji budynku, 8) wymianę instalacji wewnętrznych; 9) budowę instalacji wentylacji mechanicznej, 10) przebudowę instalacji zewnętrznych kanalizacji deszczowej i sanitarnej z włączeniem do istniejących instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45211350-7,
45310000-3,
45331100-7,
45331200-8,
45330000-9,
45111291-4,
45262700-8,
45313100-5,
45400000-1,
45320000-6,
45311000-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4027748.74 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Solkan Sp. z o.o.,
,
ul. Grunwaldzka 72,
36-020,
Tyczyn, kraj/woj.
podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4318988.41 Oferta z najniższą ceną/kosztem 4318988.41 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5756840.08 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
ok. 36% IV.8) Informacje dodatkowe: Wskazana w pkt IV.2 niniejszego ogłoszenie całkowita wartość zamówienia uwzględnia wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w kwocie 323 542,14 zł
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.