Ogłoszenie nr 109834 - 2017
z dnia 2017-07-19 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513451-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 91431-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, krajowy numer identyfikacyjny
30862000000, ul.
ul. Korczyńska
57,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 4378497, 4378215, faks
013 4378497, 4378215, e-mail
sezam.szpital@krosno.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej Szpitala przy ulicy Korczyńskiej – etap IV.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
EZ/215/45/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej sieci wodociągowej Szpitala przy ulicy Korczyńskiej – etap IV. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmujących: a) Remont i czyszczenie 2 szt. zbiorników wody zapasowej o pojemności 300 m3 każdy wraz z wymianą armatury sterującej poziomem wody, wymianą elementów wyposażenia wewnętrznego zbiorników. b) Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z wymianą rur i armatury oraz wykonaniem układu do zalewania kolektora ssącego pomp tj. wykonaniem odcinka sieci z rury PP od zbiornika do hydroforni z niezależną samozasysającą pompą. 1. Zamontowana armatura i osprzęt musi umożliwiać pracę w następujących konfiguracjach: Praca w normalnym układzie tj. zasilanie zbiornika nr 1 z sieci miejskiej, ze zbiornika nr 1do zbiornika nr 2, do pomp ze zbiornika nr 2 lub zasilanie zbiornika nr 2 z sieci miejskiej, ze zbiornika nr 2do zbiornika nr 1, do pomp ze zbiornika nr 1. Praca z pominięciem zbiornika nr1 lub nr 2 Praca w trybie awaryjnym z pominięciem obydwu zbiorników i hydroforni. c) Przebudowa przyłącza do hydroforni w tym poprzez doposażenie przyłącza i kolektora w klapowe zawory zwrotne umożliwiające zalewanie i odpowietrzenie całego ssącego odcinka sieci wraz z kolektorem. w ramach zadania: „Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej Szpitala przy ul. Korczyńskiej – etap IV”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Predom Klimatech ,
,
ul. Pużaka 61,
38-400,
Krosno, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 272076 Oferta z najniższą ceną/kosztem 272076 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272076 Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.