Przebudowa istniejącego mostu w pobliżu miejscowości Zawiść, na rzece Stobrawa.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącego mostu w pobliżu miejscowości Zawiść, na rzece Stobrawa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKluczbork
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-11
  • Numer ogłoszenia2017/2016/5940
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 5940 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Kluczbork: Przebudowa istniejącego mostu w pobliżu miejscowości Zawiść, na rzece Stobrawa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341699-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, krajowy numer identyfikacyjny 53055930000000, ul. ul. A. Mickiewicza  8, 46200   Kluczbork, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 774 182 323, e-mail i.protas@katowice.lasy.gov.pl, u.krzeminska-plesner@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego mostu w pobliżu miejscowości Zawiść, na rzece Stobrawa.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
SZ.2710.3.2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu polegająca na wymianie zdekompletowanego pokładu jezdnego ze wzmocnieniem przyczółków mostowych. Zakres robót budowlanych w ramach przebudowy mostu obejmuje: a)rozebranie istniejącej konstrukcji mostu, b)rozbiórka części przyczółków i filarów drewnianych, c)naprawa istniejących przyczółków, niszy podłożyskowej i ciosów podłożyskowych, d)wykonanie i montaż wzmocnionej konstrukcji, e)roboty dodatkowe ( np. dylatacje, izolacje, wykonanie powłok malarskich, montaż balustrad, f)uprzątnięcie terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45221110-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1.Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a - Standardy jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Uwzględnią także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona)”.W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%. 2.Podwykonawstwo: a)Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia i nie zastrzega obowiązku osobistego świadczenia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/-om i podania przez wykonawcę firm podwykonawcy/-ów. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Ofertowym. c)Zasady powierzania podwykonawcom części zamówienia z zakresu robót budowlanych zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. W szczególności Zamawiający wskazuje że w zakresie wynagrodzenia w umowie zawieranej pomiędzy wykonawcą i podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą nie może ono przekraczać wartości przewidzianej za te roboty w ofercie (kosztorysie ofertowym) wykonawcy. d)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega a wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r. poz. 102, z późn.zm.), w tym informacje o sposobie dokumentowania zatrudnienia osób ,uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawce wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały szczegółowo opisane w pkt. 3.13 SIWZ. 4.Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, obejmujące: a)aspekt środowiskowy- wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizował ich ilości , gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach , w warunkach zabezpieczających przedostanie do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawny odbioru lub ponowne wykorzystanie. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia na formularzu oferty oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach , w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 5 ust.2 pkt.23. 5.Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.Szczegóły dotyczące przyznawania punktacji w kryterium okres gwarancji opisane zostały w pkt. 13.2 SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT317630.38
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
PRUiM- Mosty Sp. z o.o.,  mosty@prim.gliwice.pl,  ul. Nad Bytomką 1,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
CP Inwestycje Sp. z o.o.,  ,  ul. Dworcowa 47,  44-190,  Knurów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 386051,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386051,64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 513155,31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Kluczbork: Dostawa płynów infuzyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa budynku PDOZ (areszt) przy ul. Żwirki i Wigury 1c w Warszawie.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingów przy ul. Boh. Monte Cassino w Katowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI