Przebudowa istniejącego budynku oświatowo- mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa istniejącego budynku oświatowo- mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoZaleszany
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Zaleszany
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111032
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111032 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Zaleszany: Przebudowa istniejącego budynku oświatowo- mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531969-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaleszany, krajowy numer identyfikacyjny 54945300000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  16, 37415   Zaleszany, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24, e-mail ug@zaleszany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaleszany.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego budynku oświatowo- mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GKM.272.7.2017.MN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku, położonego w Obojnej, gmina Zaleszany, wraz ze zmianą sposobu użytkowania na na przedszkole publiczne. Zasadniczy zakres robót obejmuje: 1) roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe, - roboty murarskie, - tynki i okładziny wewnętrzne, - podłoża, posadzki, podłogi, - sufity podwieszane - stolarka okienna, - stolarka drzwiowa, - ścianki działowe HPL, - roboty malarskie, - izolacja stropu, - roboty ziemne, - izolacja fundamentów, - opaska, - elewacja, - schody zewnętrzne, - dach, - zagospodarowanie terenu 2) roboty instalacyjne – elektryczne: - montaż instalacji elektrycznej, - instalacja w kotłowni, - instalacja odgromowa. 3) roboty instalacyjne – sanitarne: - instalacja wodociągowa (rurociągi, armatura, zestaw wodomierzowy), - instalacja kanalizacji sanitarnej (rurociągi, armatura i urządzenia, roboty dodatkowe), - instalacja c.o. (rurociągi, izolacje termiczne, zawory i armatura, grzejniki, - kotłownia (urządzenia i armatura), - wentylator łazienkowy. 4) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Uwaga: kolorystyka elewacji – wg wyboru i zaleceń Zamawiającego. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 5.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 6.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikiem i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 7.Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty remontowo - budowlane, b) roboty instalacyjne – sanitarne, c) roboty instalacyjne – elektryczne. 7.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 7. pkt a, b, c. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7. pkt. a, b, c czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 pkt. a, b, c czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 8) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 7 pkt a, b, c. 7.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 8.Równolegle realizowane będą roboty budowlane na piętrze budynku prowadzone przez prywatnego inwestora, związane z utworzeniem „Klubu Malucha”. 9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20 % wartość zamówienia podstawowego tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: a) roboty remontowo - budowlane, b) roboty instalacyjne – sanitarne, c) roboty instalacyjne – elektryczne. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 11.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych: Zapewniono dostępność do projektowanego przedszkola dla osób niepełnosprawnych poprzez zewnętrzne ukształtowanie (istniejące) chodnika w rejonie wejść do budynku, drzwi wejściowe szer. powyżej 0,9 m bez progów oraz wyposażono przedszkole w schodołaz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45332000-3, 45421000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45453000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT593269.44
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Michał Łata BUDOART,  michallata@10g.pl,  ul. Sandomierska 64,  37-464,  Stalowa Wola,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 448437.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 448437.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 448437.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domów jednorodzinnych (stała współpraca) - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekipy do wykonywania elewacji domów jednorodzinnych na terenie Krosna i w okolicach do 30 km. System rozliczenia, to za m2 bez materiału. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa ul.Św. Anny w Strzelnie.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Zaleszany: Przebudowa i remont infrastruktury sportowej Uczniowskich Klubów Sportowych w Gminie Zaleszany.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul.Św. Anny w Strzelnie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI